Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat ontzettend naar en verdrietig Millie….
Veel liefde voor jou en je mannen ♥️

Hier wordt ook elke dag aan je gedacht. Zo verdrietig dat je dit allemaal moet doorstaan, en zulke onmenselijke beslissingen moet nemen. Heel veel liefde en sterkte toegewenst

Wat ontzettend naar en heftig deze situatie zo  
Ook ik wens je wijsheid en kracht om voor jezelf de juiste keuzes te maken. 
Alleen jij kan inschatten wat je nog aan kan en hoeveel verder je nog wil. 
Dikke  

Oh nee toch lieve Millie

Pff, wat onwijs rot van die dwarslaesie! 
Veel liefs & sterkte, er wordt aan je gedacht ❤️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-11-2022 om 11:58

Ach lieverd wat zwaar . Ik stuur heel veel liefde en kracht jou kant op . 🧡 🕯 🍀

Wat heftig dit ☹️ Zowel de dwarslaesie, de pijn en de keuze waar je voor staat! Ik zend je een portie liefde en knuffels 

Millie, wat fijn om weer iets van jou te mogen horen, ook al is de boodschap hartverscheurend.

Ik hoop dat je samen met je man tot een besluit kunt komen over of je zo wel verder kunt.
Maar wat je besluit ook zal zijn, als het gaat zoals jou het beste lijkt, dan is het goed.

Wat vreselijk dat je dit ook nog moet meemaken. Je was hier al zo bang voor. 
En dan ook nog de pijn. Het blijft zo oneerlijk. Heel veel kracht lieve Millie. 

Wat afschuwelijk toch lieve Millie. Het is ook zo'n oneerlijk gevecht, daar word ik zo boos en verdrietig van. Konden we ook maar iets doen om het makkelijker voor jou en je gezin te maken. Konden we maar wat van jouw lijden overnemen. 

Ik wens je ontzettend veel liefde. Heel veel knuffels voor jou en je mannen. Ik denk vaak aan jullie. 

ik hoop dat je, zoals je een tijdje geleden zei, nooit meer alleen bent ♥️

ief

ief

23-11-2022 om 12:52

Lieve Millie, ik reageer niet vaak want anderen kunnen het allemaal veel mooier verwoorden dan ik. Ik denk wel vaak aan jou en het wrede lot dat jou getroffen heeft. Van een afstand wens ik je veel liefs ❤️

Lieve Millie,

Mijn kaarsje brand ook nog steeds voor jou. Ik wens je veel kracht en wijsheid en veel liefde en warmte toe.  ♥️

Ach Millie wat afschuwelijk,  er word je niets bespaard lieverd!
En dan nu ook veel extra pijn, wat moet je veel doorstaan, lichamelijk en geestelijk.
Wat je ook besluit, hoe het ook gaat aflopen. Omarm je geliefden, deel de liefde en warm je aan elkaar.
Ik had jou en je gezinnetje zoveel beter gegund, ben er verdrietig van en denk veel aan jullie. Zoals ieder hier.
Er wordt hier met zoveel liefde aan je gedacht, de kaarsjes branden overal, ik hoop echt dat het je wat troost bied.
Lief, dapper mens, wat je ook besluit, het is goed! 
Je hebt zoveel mensen licht en liefde gebracht.
Dag lieverd....
♥️♥️

Oh nee he, wat naar. Ik hoop dat je je nog wel een beetje kan vermaken. Op wat voor matras lig je? Kijk uit voor doorligplekken. Nogmaals heel veel sterkte 😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.