Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat je in je hart bewaart, raak je nooit meer kwijt.
Lieve Millie, jij blijft voortbestaan in zo veel harten. Je hebt zo veel mensen geraakt!

Ik hoop dat je comfortabel bent met al je geliefden om je heen en aan het genieten bent van je man en je kleine monstertje 

Lieve lieve Millie, ik wist niet wat ik moest schrijven  na je laatste bericht, maar ik zit al dagen met het nummer Yesterday van Leona Lewis in mijn hoofd. Het is zo enorm oneerlijk, ik had je nog zoveel meer 'yesterdays' gegund samen met je monstertje. Ik heb de afgelopen dagen meerdere keren in tranen mijn eigen monstertjes extra geknuffeld, je hebt me zo geraakt. Lieve Millie, ik hoop dat je comfortabel en zonder pijn bent. Ook ik zal je nooit vergeten, liefs van het boerinnetje uit Frankrijk. 

They can take tomorrow and the plans we made
They can take the music that we never play
All the broken dreams, take everything
Just take it away, but they can never have yesterday
They can take the future that we'll never know
They can take the places that we said we will go
All the broken dreams take everything
Just take it away, they can never have yesterday

Millie

lieve Millie,
Wat had ik gehoopt dat jij nog een lange tijd van je man en monstertje kon genieten. 
Dat je het veelste druk had voor ons.
Maar de realiteit is anders. Ik hoop dat je zo comfortabel mogelijk bent. Dat er lieve mensen om je heen zijn.♥️
Er word aan je gedacht Millie.

In gedachten bij jou lieve Millie ♥️

Ik denk aan je lieve Millie ❤️

Lieve Millie, 

Ook hier een draakje die al heel veel extra knuffels heeft gekregen, doordat jij me er van bewust hebt gemaakt dat er te weinig tijd is om me druk te maken om kleine dingen en dat je vooral moet genieten met elkaar.  
Dankjewel daarvoor. 
Heel veel liefs ♥️

Dag lieve Millie ❤️

Lieve Millie, ook van mij nu dan toch een berichtje. Ik volg je al vanaf dag 1 maar heb nooit de woorden kunnen vinden om te beschrijven wat een indruk je op mij gemaakt heb. Hoe jij over je monstertje schrijft breekt mijn (moeder)hart. Ik vind je een prachtige vrouw die een ontzettend oneerlijk lot treft. Maar wat een bergen heb jij verzet, wat een diepe dalen ben je doorgegaan om er telkens weer uit te klimmen voor je mannen, wat een hoop harten heb je geraakt en wat een bewustzijn gecreëerd om dankbaar te zijn met de kroon die de meesten van ons dragen. Sommige mensen leven een lang leven maar bereiken nog geen 10% van wat jij in veel te korte tijd hebt weten te bereiken. Met jouw kracht, liefde en genen moet en kan het niet anders dan dat jouw monster opgroeit tot een geweldige man. Één die door de liefde van jou in z’n vroege jaren zoveel goeds mee heeft gekregen. Iets waar menig ander kind alleen maar op had mogen hopen. En ook al is jullie tijd veel te kort, ik geloof dat die basis, die liefde,  hem een ijzersterke basis zal meegegeven. Neem daarnaast je man (en al je andere geliefden) die hem met liefde en zoveel verhalen over jou zullen op laten groeien. Het kan niet anders dan dat hij een prachtig groot supermonster gaat worden. Met hopelijk net zo’n mooie pure ziel als zijn moeder. Lieve Millie, ik had je zoveel meer gegund, en hoop met heel mijn hart dat je toch nog wat mooie momenten met je mannen door mag maken.. maar weet dat jou indruk onuitwisbaar is. Voor zoveel van ons hier al, laat staan voor de jouwen. Heel veel liefde gewenst. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

20-11-2022 om 17:56

lieve Millie
Ik denk aan je ❤️

Ik denk ook constant aan je Millie. 

❤️

In gedachten bij jou Millie♥️

🕯️😘

lieve Millie,

Je zit steeds in mijn gedachten. 
Vanmorgen heb ik in de kerk een kaarsje voor je aangestoken

🕯️❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.