Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie.
Ik heb er lang over nagedacht maar ik kan er niet om heen: Ik weet niet wat ik moet zeggen. 
Waarom het met zó raakt, jouw verhaal, weet ik niet. Feit is dat het zo is.. net met tranen in mijn ogen mijn heksje opgehaald bij schoonouders. Ik kon het ze niet uitleggen. Dat hoeft ook niet. 
Maar hoeveel jij betekent, snappen alleen de mensen om jou heen en de mensen hier in dit topic. Wat een mooi mens ben je. Dankjewel, voor alles. En nog zoveel meer.

Mochten we nog een tweede kindje krijgen en het is een meisje, misschien wordt het dan wel een Millie. Bedacht me vanochtend dat het een mooie verwijzing ook zou zijn naar de namen van onze moeders. En hoe mooi zou het zijn, als er dan een klein stukje van jouw mooiheid wordt doorgegeven. 

je zult gemist worden. Nogmaals dank. Voor alles. Heel veel sterkte voor jou en de jouwen, voor nu en voor altijd.

♥️

lieve Millie,
Je wordt gedragen.. de fantastische, lieve, warme en wijze vrouw die jij bent, door ons in gedachten..  Wij, al die vrouwen wiens leven je hebt aangeraakt en veranderd, we zijn bij je in gedachten ❤️.

Ik heb van je geleerd, ik heb van je genoten, met je gelachen en gekoesterd, en ik heb een diep gevoel van respect, bescheidenheid en dankbaarheid.. voor alles wat ik heb. Het maakt me intens verdrietig wat jij allemaal niet meer mee mag maken, het raakt me diep. Ik neem je mee in gedachten en leef ook een stukje voor jou.. net als al die andere lieve vrouwen hier ook zullen doen.. en je dierbaren. Hoeveel impact een vrouw kan maken; Millie, jij deed het. Bedankt voor alles ❤️
Lieverd, ik wens je rust en liefde, je wordt gedragen ❤️❤️

Dag lieve dappere Millie, bedankt voor alles wat je hier hebt willen delen. Je hebt een onuitwisbare indruk op mij gemaakt.

Ik hoop dat je pijnvrij bent, dat monstertje bij je is, samen met je andere dierbaren.

Dankjewel lieve vrouw.
♥️

Oh vrouw toch..  wat is het onnoemlijk pijnlijk dat het afscheid nu -toch nog zo plots- ineens nabij lijkt te zijn. We willen helemaal geen gedag zeggen. We willen niet dat jouw berichten stoppen en we willen niet dat jouw naasten het zonder jou moeten doen.

Maar we hebben niets te willen... Als we ook maar een klein beetje invloed hadden op dit verloop dan hadden alle kaarsjes, knuffels en berichten je een lang bestaan opgeleverd Millie, zo'n indruk heb je achtergelaten.

Ik wens je een goede reis ❤

🕯️🕯️🕯️♥️

Lieve Millie,

Deze kaars is voor jou 🕯

Lieve Millie, met tranen in mijn ogen denk ik aan jou, je mannen en je geliefden, en besef ik me weer eens hoe blij ik mag zijn met mijn leven.
Ik wens je rust en hoop dat je zo comfortabel mogelijk bent. Ik gun je nog mooie tijd met je man en monster. Voel je nooit verplicht naar ons, doe dat wat voor jou goed voelt nu. 
Dag lieve Millie, een warme omhelzing voor jou.

Lieve dappere Millie, je openheid, kwetsbaarheid en vechtlust hebben een onuitwisbare indruk op me gemaakt. Mijn monstertje zit voorlopig nog veilig in mijn buik, maar als ze er eenmaal is zal ze iedere dag extra geknuffeld worden met jou in mijn achterhoofd. 
Vanavond brand hier een kaarsje voor jou en je dierbaren ❤️

Brok in mijn keel, dag lieve Millie. Dat je nog heel veel liefde mag voelen komende tijd ❤️

Liefs van een stille meelezer 

Dag lieve Millie. Ik wens je een goed afscheid en een goede reis. Ik zal je niet vergeten. Je hebt zo'n indruk gemaakt. 🕯️🕯️🕯️❤️

Millie toch. Laat je vasthouden door man, monster en iedereen die je lief is. Koester ze. 
Bedankt voor elk wijs woord. Elke blik in je leven en de les dat het leven het waard is geleefd te worden.

Het kaarsje brandt voor jou en de jouwen! 

300x opnieuw begonnen, omdat ik niet weet wat ik moet schrijven. En dan denk ik ‘ach wat maakt het uit, er zijn al zoveel reacties’, maar als jij t niet zelf leest dan is het wellicht een steun voor je man als hij ziet hoeveel impact je hebt op ons. Dus toch ook maar een berichtje. Ik sluit me aan bij de rest, ik had je nog zoveel momenten met je monster, man, kat, broer, zus en alle andere geliefden gewenst, in je mooie huis. 
vanuit m’n werk als dokter maak ik vaak levenseindes mee, en elke raakt me weer op een unieke manier. Het leert me dingen over het belang van gezondheid, van het leven in het hier en nu en van inzien wat écht belangrijk is. Jouw verhaal heeft me dat nog meer doen beseffen, en raakt me diep.
Ik denk dat jij op veel van je artsen ook een enorme indruk hebt gemaakt, door je wil om te blijven leven en de keuzes voor kwaliteit van leven met je mannen die je hebt gemaakt. Je maakt indruk lieve Millie en dat maakt je bestaan hier onuitwisbaar. Lieve Millie, sterkte met deze moeilijke laatste momenten. Ik gun je rust en een mooie laatste reis. 

Lieve Millie, tranen in mijn ogen, ik heb er geen woorden voor. Ik heb diep respect voor je en hoop dat je de komende tijd omringd bent door de mensen die jij liefhebt en die jou liefhebben 💞 Ook jouw man en monstertje wens ik heel veel warmte toe! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.