Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


"Omdat er liefde is, bestaat er geen voorbij. In alle eeuwigheid ben jij..." - Toon Hermans

Ook hier brandt een kaarsje voor jou Millie. Ik wens je veel warmte en rust. 

❤️

Lieve Millie, je hebt gevochten om te leven en gevochten om je mijlpalen te halen. En je hebt elke mijlpaal tot nu toe gehaald. En ik kan me zo goed voorstellen dat alle kracht die je uit elke vezel van je lijf hebt gehaald om je naasten en je leven niet los te hoeven laten, op een gegeven moment niet meer op te brengen is. Je rent een marathon x 10. Ik hoop dat je vooral je energie geeft aan de mensen die er toe doen en dat medicijnen mogen helpen om je pijn draaglijk te maken. Jouw geliefden dichtbij je zijn. Zodat je nog je laatste Millie-mijlen mag uitlopen, gedragen door heel veel virtuele liefdevolle handen. Ik denk aan je en wens jou en je geliefden nog fijne intieme momenten samen. Dankjewel dat je zoveel van jezelf gegeven hebt. Je hebt diepe indruk gemaakt.

Lieve Millie, ik geef je even een hele dikke knuffel 

Lieve Millie
Moeilijk om de goede woorden te vinden. En er is al zoveel gezegd.
Wens van harte dat de komende tijd alles zal gaan zoals jij dat graag wilt. 
Knuffels voor jou, je man en je monstertje.

♥️

Lieve Millie,

Wat heb je een indruk gemaakt. Ook op mij. Hoe jij schrijft over jouw prachtige mannen en hoe je omgaat deze rotziekte, ik bewonder jou zo! En ik hoopte zo dat je veel meer tijd in je nieuwe huis met je geliefden zou hebben. Dat blijf ik gewoon hopen, misschien tegen beter weten in maar ik kan me niet voorstellen dat het leven zo oneerlijk kan zijn.

Maar dat is het wel. En jij hebt mij laten zien dat ik een kroon draag, en door jou knuffel ik mijn 2 kleine monstertjes regelmatig een keertje extra. Als mijn babymonster midden in de nacht maar niet wil slapen dan denk ik aan jou en probeer ik te genieten van de momentjes samen. Want jij hebt me laten zien dat ik dankbaar moet zijn voor wat ik heb.

Lieve Millie, ik denk aan jou en je liefdes ♥️

Ik heb je niet zolang gevolgd maar de tijd dat ik je las las ik jouw topic als eerste als er nieuwe berichten waren. Het was fijn om al je berichten te lezen, je hebt een geweldige manier van schrijven. Ik wens jou en je dierbaren het allerbeste toe, nog fijne momenten, warm en knus. En zonder ongemak of pijn. 
 

Lieve, lieve Millie,

Dank je wel voor je openheid, het delen van je verhaal, je hoop en wanhoop, je blijdschap en verdriet en het raken van mijn hart.

Je oneindige liefde voor je monstertje en man die van je berichten afspatte, zal er altijd blijven omdat je in hun én onze harten verder zal gaan.

Ik had je zoveel meer tijd gegund!

Dag lieve Millie 😘

Ik heb geen woorden, ben er oprecht stil van... ik wens jou, je man en je kleine monstertje en iedereen die je lief is en die bij jou betrokken is, ontzettend veel sterkte toe. Lieve Millie, wat heb je een indruk op me gemaakt...

Lieve Millie, in de trein op weg naar huis, met tranen in m'n ogen.
Ik hoop dat je man, monstertje en al je andere geliefden, als ze even een momentje steun nodig hebben, dat ze jou topic terug mogen/kunnen lezen en zo zien wat je voor heel veel mensen betekend heb en waarschijnlijk dan nog steeds doet. Wens je lieve knuffels toe.
Dank je wel.

Ik denk aan jullie❤️

Heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je pijn vrij bent. Dank je wel dat je ons hebt meegenomen in je verhaal. Er wordt aan jullie gedacht 💕

💖

En toen werd het even stil in mij!
Elke avond is er een gebedje voor jou lieverd en je mannen. Even stilstaan bij wat jullie moeten doorstaan als gezin en kracht vragen voor jullie.
Die kracht, moed en openheid heb je naar ons vrouwen hier laten zien en meegegeven. Je gaf ons een kijkje in alles wat je meemaakte op alle fronten.
Wat een moed om dat te doen, respect!
Lief, lief mens wat nog te zeggen nu?
Eigenlijk nog heel veel maar ik wil alleen nog graag zeggen, je bent een prachtig mooi mens......ik wens je een goede reis in een gezond lichaam.
Mijn kaarsjes branden voor jou en je lieve mannen en iedereen die je dierbaar is.

Dag lieve Millie.....♥️♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.