Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie, ook hier tranen in mijn ogen na jouw bericht. Ik hoop dat je zo comfortabel mogelijk bent met jouw geliefden om je heen. Voel je tot niets aan ons verplicht. Ik steek zo ook een kaarsje voor je aan. 
Dag lieve Millie, bedankt voor de inzichten die je hebt gegeven, voor je fijne schrijfstijl, voor je openheid. Ik ken je niet, maar ga je missen en je niet vergeten. 

Lieve Millie,

Wat zou ik je nog graag zoveel toewensen. Ik hoop vooral dat je pijnvrij bent en nog een heel aantal mooie Millie momenten mag beleven met je man, zoontje en andere dierbaren. En overspoeld wordt met liefde en warmte. Zij verdienen jou tijd, dus maak je geen zorgen om ons.

Ik heb je een tijdje terug in contact kunnen brengen met een dierbare vriendin van mij, die helaas ook ongeneeslijk ziek is. Doordat jij een inkijkje gaf in jouw leven, snap ik een pietsje beetje beter van wat zij ook doormaakt nu of later. En besef ik mij nog meer hoe dierbaar mijn momenten met haar zijn. En met mijn eigen dierbaren, waaronder mijn eigen monstertje. 

Dat alleen al ben ik je zo dankbaar voor. Je hebt voor een heus 'rimpeleffect' gezorgd waarvan ik hoop dat iedereen deze door zal blijven geven. Dat alleen al maakt jou onuitwisbaar. 

Het ga je goed Millie. 

Liefs, 

Lieve, sterke, mooie Millie, voor altijd in mijn hart en gedachten. Wat een levenslessen heb jij mij en anderen geleerd!  Make each day count! 
Ik wens dat je omringd bent door alleen maar liefde. 
♥️♥️

Alle liefs voor jou en je naasten! Ik hoop dat je continue omringd bent met mensen die je lief zijn ♥️

Ook ik kijk regelmatig of er nieuws is en wist meteen hoe laat het was toen ik zoveel ongelezen reacties zag. 

Al het mooie en fijne is al gezegd. 
Millie, je leven stopt waarschijnlijk binnenkort, maar voor mij blijf je voortleven. Sorry als dit verkeerd overkomt. Alle wijze lessen van jou heb ik geïntergreerd in mijn leven. Het maakt voor mij dat ik bewuste en duurzame keuzes kan maken en het leven  écht voel.

Bedankt♥️

Dat je laatste reis, hier en daar mooi mag zijn.


sterkte voor jou en iedereen die je lief is 🕯

lieve Millie… geen woorden…. Kan me enkel aansluiten aan alles wat hiervoor is gezegd… Ik wens je vooral pijnvrij en omringd met enorm veel liefde♥️

Lieve Millie,

Ik ben zo vaak stil gebleven omdat er al zo vaak zulke rake berichten zijn gepost waar ik me helemaal in kon vinden. Nu wil ik je wel persoonlijk laten weten dat je ook op mijn leven een onuitwisbare indruk heb gemaakt. Net mijn monsters nog maar eens extra geknuffeld naar aanleiding van je bericht...
Ik wens en hoop dat je in deze fase weinig pijn hebt en dat je je veilig voelt met je geliefden om je heen.
♥️

Zoveel mensen hadden je zoveel meer gegund. Het is niet eerlijk wat jou en daarmee de jouwen overkomt. Je hebt alles gegeven wat je kon en daarmee langer de tijd gekregen. Nu die tijd voorbij lijkt te zijn hoop ik dat je trots kunt zijn op jezelf en aan wat je aan de wereld achterlaat. Jouw liefde heeft zoveel mensen geraakt.

Dag lieve Millie

Lieve Millie, 
Brok in mijn keel, tranen in mijn ogen. 
Komende tijd zal ik steeds “het kaarsje” hier aansteken met jou, monstertje en man in gedachte. Ik hoop dat de pijn dragelijk is voor je. Dat verdien je na zo’n zware strijd.

En Millie, wat heb jij me veel geleerd. Een stukje Millie neem ik in me mee de rest van mijn leven. Bedankt daarvoor! Je zal nooit vergeten worden. 

Voel je niet verplicht te schrijven, besteed je energie aan degene die het meest dichtbij je staan. Wat ga ik je missen hier. 
Heel veel sterkte 
Dag lieve Millie. 

Ik had gehoopt dat het nog lang zou duren, voordat dit laatste bericht van jou op Via werd geplaatst. Dat had ik jou, je man en monstertje zo gegund. Ik hoop dat je omringd bent met liefde en dat de pijn onder controle is. Ik ben niet van de kaarsjes, maar mijn gedachten en knuffels zijn voor jou.

Lieve Millie, dat je omringd mag zijn met liefde🧡

Dag lieve meid. Dank je wel dat je ons een kijkje in je leven hebt gegeven. Je bent een mooi mens ♥️

Lieve Millie,
Alles is al gezegd door mijn voorgangers, maar ik wilde je laten weten dat je ook op mij een onuitwisbare indruk op mij hebt gemaakt.
Ik hoop dat je comfortabel bent zonder pijn en je dagen gevuld zijn met alleen maar liefde. En dat als het zover is, dit allemaal gaat zoals jij het had gewild. 

Ik wens jou en jouw geliefden alle goeds toe. 

Dag lieve Millie❤️

Brok in m'n keel van je bericht en alle berichten zowel voor je update van vandaag en die van erna......

Ik wens je mooie momenten in jullie huis met je monstertje en man en andere lieve naasten...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.