Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Coreopsis schreef op 18-11-2022 om 14:15:

Lieve lieve Millie,
Gebruik je energie alsjeblieft voor dat wat echt belangrijk is: jijzelf en je dierbaren. Wij zijn slechts omstanders (die intens meeleven, dat wel). Betrokken, bezorgd, nieuwsgierig naar hoe het met je is. Maar ik, en ik denk dat ik wat dat betreft voor iedereen schrijf, wil je absoluut geen druk op leggen om te reageren.

Ik wens je heel veel sterkte en liefde om je heen. De kaarsjes hier op tafel branden voor jou, en je bent in mijn gedachten en gebeden.

Wat een mooie reactie, helemaal waar ♥️

Woorden schieten tekort, je berichtje raakt me en ik hoop dat je pijnvrij bent en omringd bent door je geliefden. Ik vind het hartverwarmend en bijzonder hoeveel kaarsjes er hier voor je gebrand worden en hoeveel virtuele knuffels je krijgt, lieve Millie. Je verdient ze stuk voor stuk. Ik vind het zo bijzonder dat er zoveel liefde is op een online forum, we staan allemaal op een afstand van je maar je zit in zoveel harten

Veel liefs, Millie, en veel warme knuffels voor jou en je gezin

Lieve Millie,

Steek je energie in monster, in je man, in je overige dierbaren. Maak je vooral niet druk over wat wij hier op het forum denken, schrijven "verwachten". Wij verwachten helemaal niets, willen je alleen laten weten dat er aan je gedacht wordt. 

Ik hoop dat je niet teveel pijn hoeft te lijden en comfortabel bent. Sterkte aan jou en jouw dierbaren. 

Ik sluit me aan bij de mooie lieve posts, geef je energie en tijd vooral aan je dierbare, je kleine lieve monster, en je lieve man. 
Sterke lieve dappere Millie!  ♥️ 

ook hier een kaarsje voor jou. Ik wens jou en de geliefde mensen om je heen sterkte en heel veel liefde toe.

Sluit me ook aan bij de vorige al mooie reacties. Geniet nu vooral van je naasten in je mooie nieuwe huisje.   ♥️

Ik denk aan jullie lieve Millie  

ach..ik denk aan jou en de jouwen. En ik knuffel mijn monster extra hard vandaag. Wat heb je veel mensen geraakt zeg.
Liefs

Lieve schat,
Wat maak jij een onuitwisbare indruk op zoveel mensen. Je bent een ware influencer. Geen neppe, kijk-mij-eens-leuk-doen-influencer, maar een echt mens die door een kijkje in haar leven, haar proces, zoveel invloed op andere mensen heeft. Je hebt andere mensen een beetje ‘Millie’ gemaakt. 


Ik wens je nog een heleboel ‘Millie’ van je naasten en dat je nog wat fijne monstermomentjes in je hart kan sluiten. 

Dank je wel voor veel Milliemomentjes en ik hoop met je mee dat je zelf nog een berichtje mag schrijven. 


Dikke knuffel uit Groningen ❤️
 

oneindig veel knuffels en kracht en rust voor jou en je allerliefste mannen 

Heel veel liefde voor jou en je man en jullie lieve monstertje. De dingen die ik van jou geleerd heb, neem ik de rest van mijn leven mee.

Ik hoop zo dat je je comfortabel en veilig voelt. Dat je niet bang bent en geen pijn hebt.
En voel maar alsjeblieft geen druk om hier te schrijven, lieve Millie. 

Veel liefs

Lieve Millie, doe vooral waar jij behoefte aan hebt, dat is nu het enige dat echt belangrijk is. Ik wens je nog mooie en liefdevolle momenten toe met iedereen die jou zo lief is. 

En dank je wel voor alles dat je hier van jezelf gegeven hebt en misschien nog komt geven. Jij hebt mij laten zien wat intens, bewust en liefdevol leven inhoudt. 

Millie, lieve lieve Millie. Net als iedereen hier, denk ik aan jou, je man en je monstertje. Ik hoop dat je je gedragen voelt. Omringd met liefde. ♥️

Tranen in mn ogen. Sterkte met alles 

Ik heb jouw berichtje al even geleden gelezen en gereageerd maar je zit sindsdien constant in mijn gedachte en heb gewoon een naar gevoel. Heel bijzonder, omdat ik je eigenlijk helemaal niet persoonlijk ken. Kun je nagaan wat voor iets jij achter hebt gelaten op dit forum. Wat een bijzonder mens ben jij! Ik zou iets willen wensen voor jou, maar helaas is dat jou niet gegeven. Het leven is oneerlijk. Ik hoop heel erg dat je pijnvrij bent en brand mijn kaarsjes voor jou. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.