Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ik steek een kaarsje voor je aan en hoop dat het licht en de warmte ervan bij jullie aankomen. Je hebt me geraakt. In je eigen woorden: Dag lieve Millie ❤️

lieve Millie,

voel geen enkele druk om iets aan ons te laten weten. Weet dat we allemaal met je meeleven en aan je denken. Maar besteed de energie die je nog hebt aan datgene dat echt belangrijk is. En dat zijn wij niet.

veel sterkte!

je berichtje breekt mijn hart momenteel in 100 stukjes..iets wat je wist wat er aan zat te komen maar de hoop bleef houden dan het nog even zou gaan duren.

Lieve lieverd Millie, 
Ons ben je niks verplicht voel dat alsjeblieft ook niet zo.
De kostbare momenten zijn voor jouw familie❤️

Jullie zijn in mijn gedachte💋

❤️

Denk aan jezelf en je geliefden Millie. De rest is niet belangrijk.
Ik denk aan je

Dag lieve Millie, ben er stil van……

    

Dikke knuffel lieve Millie... ♥️🌷

Oh lieve Millie,
Stil van je berichtje. Besteed alle tijd die er nog is alsjeblieft aan je lieve mannen en de mensen dichtbij om je heen.

Ik kan alleen maar hopen dat je comfortabel bent, zonder pijn en omringd bent en blijft door diegenen die je lief zijn.

Liefs 

Bedankt voor al je verhalen lieve Millie! Dikke knuffel 

lieve Millie, bedankt dat we een kijkje mochten nemen in jouw leven, je ons hebt meegenomen in jouw proces.. we mochten meegenieten van jouw monstertje en de fijne momenten en met je mee konden leven als het leven zwaar is en alle ellende die op jouw pad kwam. Je hebt mij heel veel geleerd Millie. Ik hoop dat je pijnvrij bent. Wat ik jou eigelijk wens is niet mogelijk dus ik wens jou nog mooie momenten met jouw lieve mannen.  ❤❤

Oh ik ben er even heel stil van.. Dag lieve Millie 💛😘

Lieve Millie, dankjewel dat je zoveel van je leven hebt willen delen met ons. Ik wens je een zoveel mogelijk pijnvrije dag met alle liefde van je man, monster en andere dierbaren

Lieve Millie, ik zet er een kaarsje bij voor jou en de mensen die je lief zijn.

Lieve Millie, ik hoop ook dat jij zelf het volgende bericht zal schrijven. Je hebt ons zo vaak verbaasd. Maar het allerbelangrijkste nu zijn je naasten. Geniet van de hele kleine lichtpuntjes, en dat dieptepunten verdraagzaam zijn. Ik weet dat er een moment komt dat je het leven zal verlaten en daarom wil ik je laten weten dat je op het forum een onuitwisbare indruk hebt achter gelaten. Niemand gaat je ooit vergeten. Bedankt voor je optimisme, je leuke positieve blik op het leven, je doorzettingsvermogen en je grote liefde voor je man en kind. We hebben er allemaal wat van geleerd.  Dankjewel

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.