Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Liefde is voor altijd 💞

Ach lieve Millie ♥️ Inderdaad zijn jij en je dierbaren het allerbelangrijkste nu, dus voel je niet verplicht om te schrijven. Ik blijf kaarsjes voor je branden. Ik denk aan jou en je geliefden

Coreopsis schreef op 18-11-2022 om 14:15:

Lieve lieve Millie,
Gebruik je energie alsjeblieft voor dat wat echt belangrijk is: jijzelf en je dierbaren. Wij zijn slechts omstanders (die intens meeleven, dat wel). Betrokken, bezorgd, nieuwsgierig naar hoe het met je is. Maar ik, en ik denk dat ik wat dat betreft voor iedereen schrijf, wil je absoluut geen druk op leggen om te reageren.

Ik wens je heel veel sterkte en liefde om je heen. De kaarsjes hier op tafel branden voor jou, en je bent in mijn gedachten en gebeden.

x100000 

Earlgreythee schreef op 18-11-2022 om 14:06:

Ach lieverd toch... Kippenvel van jouw berichtje. Wat heftig om te lezen. Ik hoop dat je zo pijnvrij mogelijk bent en dat je nog prachtige momenten kan beleven met jouw man, je monster en alle anderen die jou lief zijn.

We denken aan jou en blijven in gedachten bij jou, mooi mens Millie 💗 Ik wens je alle goeds en wil je bedanken voor alles wat je mij geleerd hebt: dankbaar te zijn voor gezondheid. En je hebt me bewust gemaakt van de kroon die ik draag als gezond persoon. Bedankt lieve Millie 🙏

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Ik was zelf heel erg hypochonder maar door jou ben ik weer aan het genieten ipv mij constant zorgen te maken en besef ik hoe veel geluk ik eigenlijk heb.

 Bedankt lieve Millie. 

Heel veel sterkte en voor altijd een plekje in mijn hart!

Lieve Millie,

In gedachten bij je. Bij jou en de jouwen. 

Ook hier wordt aan je gedacht.

In gedachten bij je en de kaarsjes blijven branden voor je. Dag lieve Millie! ♥️

🕯️ 😘🙏💞🍀💋

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-11-2022 om 14:37

Heel veel liefs voor jou

Heel veel liefs ♥️

Heel, heel veel liefs en zachtheid gewenst. Vertrouwen en dromen. Zachte knuffels.

😿

🕯️

☀️

Heel veel liefs voor jou en de jouwen♥️

weet niet wat ik moet schrijven...
Veel liefs

Ik ben er stil van maar wil toch even een berichtje achterlaten. Wens je nog dierbare momenten en heel veel liefde om je heen . Dag lieve Millie ❤️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.