Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie, monstertje, man en familie❤️

ik was midden in de nacht wakker. Ben naar beneden gegaan en heb er een rommel van gemaakt in de kamer alsof de rommelpiet geweest is. Daarna sliep ik meteen weer 
Dochter is helemaal blij nu. 

Vandaag stond ik weer op met jou in mijn gedachte. Een dikke knuffel vanuit hier. 

Knuffel lieverd💞

Dikke knuffel voor Millie, Monstertje, Millie-man en Millie-poes! 

Millie91

Millie91

18-11-2022 om 13:53 Topicstarter

Helaas zijn jullie voorgevoelens juist..ik wil jullie heel graag het hele verhaal vertellen maar kom er maar niet aan toe. Kaarsjes zijn in elk geval heel erg welkom en ik hoop enorm dat mijn volgende bericht nog door mij geschreven wordt. Monstertje is oké, hij heeft duidelijk zijn gevoelens over dit alles maar geniet nog steeds van Heilige Eikels en treintjes. 

Dag lieve lieverds ♥️

Ach lieverd. Voel je niet verplicht om het hele verhaal met ons te delen. Focus op wat belangrijk is, tijd met je naasten.

Dikke knuffel voor jou en al je geliefden 

och lieve millie, niet doen als je er niet aan toe komt. Gebruik de energie die je nog hebt alsjeblieft voor je lieve man, je lieve monstertje en de rest van je dierbaren. Voel je niet verplicht dat hier te doen. 
Sterkte. Ik hoop dat je zo comfortabel mogelijk bent. Ik sluit dan maar af zoals je dat zelf ook doet. Dag lieve millie ♥️

Dag lieve Millie, heel erg fijn om nog even wat heldere, Millie-eske regels van je te lezen. Alle maar dan ook echt álle goeds voor jou en de jouwen 😘

veel liefs voor jou ♥️

Ach lieverd toch... Kippenvel van jouw berichtje. Wat heftig om te lezen. Ik hoop dat je zo pijnvrij mogelijk bent en dat je nog prachtige momenten kan beleven met jouw man, je monster en alle anderen die jou lief zijn.

We denken aan jou en blijven in gedachten bij jou, mooi mens Millie 💗 Ik wens je alle goeds en wil je bedanken voor alles wat je mij geleerd hebt: dankbaar te zijn voor gezondheid. En je hebt me bewust gemaakt van de kroon die ik draag als gezond persoon. Bedankt lieve Millie 🙏

Millie91 schreef op 18-11-2022 om 13:53:

Helaas zijn jullie voorgevoelens juist..ik wil jullie heel graag het hele verhaal vertellen maar kom er maar niet aan toe. Kaarsjes zijn in elk geval heel erg welkom en ik hoop enorm dat mijn volgende bericht nog door mij geschreven wordt. Monstertje is oké, hij heeft duidelijk zijn gevoelens over dit alles maar geniet nog steeds van Heilige Eikels en treintjes.

Dag lieve lieverds ♥️

Wat komt dit bericht toch binnen!

Lieverd neem je tijd met je monstertje, man en geliefden. Voel je niet verplicht om ons te schrijven.

Ik had je nog zoveel tijd gegund 

Dikke knuffel 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

18-11-2022 om 14:15

Lieve lieve Millie,
Gebruik je energie alsjeblieft voor dat wat echt belangrijk is: jijzelf en je dierbaren. Wij zijn slechts omstanders (die intens meeleven, dat wel). Betrokken, bezorgd, nieuwsgierig naar hoe het met je is. Maar ik, en ik denk dat ik wat dat betreft voor iedereen schrijf, wil je absoluut geen druk op leggen om te reageren.

Ik wens je heel veel sterkte en liefde om je heen. De kaarsjes hier op tafel branden voor jou, en je bent in mijn gedachten en gebeden.

Lieve Millie, ik leef zo met je mee! Voel je niet verplicht om hier te schrijven en voel je zeker niet schuldig als je niks schrijft. Wij zijn niet belangrijk, jouw naasten wel! Gebruik vooral je energie aan hen. Ik hoop dat je niet veel pijn hebt en heel veel sterkte met alles en heel veel liefs.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.