Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ik heb een kaarsje branden hoor. Ik hoop dat je 'gewoon'  aan het genieten bent van jullie nieuwe paleisje en van jouw mannen.

🌷❤️

🕯

Ook ik heb een kaarsje aangestoken voor jou en je gezin Millie. Je bent zo vaak in mijn gedachten. 

Ik vind het een beetje lastig toch merk ik...alsof er hier een wake wordt gehouden. Millie is altijd zo hoopvol en vastberaden. Kijkend naar wat kan. Niet opgeven zolang er een sprankje hoop is. 
Voor mij voelt het toch een beetje gek om dit zo te doen met die kaarsjes. Maar snap zeker de goede en lieve intenties van iedereen. 
Misschien haal ik dit ook wel weer weg. Ik wil niemand voor het hoofd stoten 

Ik wacht gewoon geduldig af totdat ze hier weer binnen valt met haar Monster verhalen, het wel en wee van ziek zijn en alles omtrent het nieuwe huis. Take your time, met jouw mindere energie staan wij ergens op de laatste plaats (en volstrekt logisch). Dikke knuffel Millie!

Chabeli schreef op 17-11-2022 om 21:49:

Ik vind het een beetje lastig toch merk ik...alsof er hier een wake wordt gehouden. Millie is altijd zo hoopvol en vastberaden. Kijkend naar wat kan. Niet opgeven zolang er een sprankje hoop is.
Voor mij voelt het toch een beetje gek om dit zo te doen met die kaarsjes. Maar snap zeker de goede en lieve intenties van iedereen.
Misschien haal ik dit ook wel weer weg. Ik wil niemand voor het hoofd stoten

Ik snap wat je zegt en ik deel je mening. Voor mij is een kaarsje branden niet alleen iets wat je doet bij een wake maar juist als je iemand liefde of geluk en warmte toe wilt sturen. Leek me mooi voor Millie om te lezen dat er achter vele ramen in Nederland nu een lichtje voor haar brand en we aan haar denken. Ik zie dat meteen dan heel beeldend voor me. 

Maar ik snap dat dit zo kon overkomen. Sorry als dat jou Millie of iemand voor het hoofd stoot. Ik hoop net als alle anderen dat Millie aan het bekomen is van alle hectiek en straks even komt 'opscheppen' over haar prachtige huis en geweldige monstertje. 

Maar tegelijkertijd ook beseffend dat dit heel anders kan zijn. Iets waar mijn gedachten van mezelf niet heen mogen en willen gaan. Dus ik hou me vast aan de mooie verhalen en tevens de verbinding hier ook met elkaar, iets wat Millie teweeg brengt. 



Chabeli schreef op 17-11-2022 om 21:49:

Ik vind het een beetje lastig toch merk ik...alsof er hier een wake wordt gehouden. Millie is altijd zo hoopvol en vastberaden. Kijkend naar wat kan. Niet opgeven zolang er een sprankje hoop is.
Voor mij voelt het toch een beetje gek om dit zo te doen met die kaarsjes. Maar snap zeker de goede en lieve intenties van iedereen.
Misschien haal ik dit ook wel weer weg. Ik wil niemand voor het hoofd stoten

Ik snap je gevoel wel. Tegelijkertijd kan een kaarsje aansteken ook bedoelt zijn om positieve gedachten te sturen aan iemand en/of te laten weten dat je aan diegene denkt. In die zin past dat juist wel in die mooie omschrijving die jij van Millie geeft.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

17-11-2022 om 22:37

Dit is een heel mooi steun topic .
En daar past een kaarsje branden prima bij vind ik .
Millie voor jou

Ik denk aan je lieve Millie!
♥️♥️

Voor mij is het inderdaad puur om te laten weten dat ik aan Millie denk en om hoop uit te spreken dat ze zich goed voelt onder deze omstandigheden.
Zeker niet bedoeld om iemand voor het hoofd te stoten.

Hier ook een kaarsje puur voor liefde, steun en kracht. Dat ik aan haar denk. Millie “kennende” is denk ik blij met ieder gebaar van medeleven. Op welke manier dan ook. 
Maar duidelijk is dat er veel aan haar gedacht wordt door iedereen hier op dit forum. 

ik heb vanmiddag een kaarsje gebrand voor mijn zoon die een heel moeilijk examen had..

Kaarsjes branden doe ik om even met mijn gedachten bij iemand te zijn.

En mijn avond kaarsje dan denk ik o.a. aan Millie❤️

Dappere Millie, ik hoop dat het zo goed als mogelijk met je gaat. Jouw lijdensweg gaat me echt aan het hart. Ik, en velen met mij, dat weet ik zeker, zouden met alle liefde en plezier meer voor je willen betekenen. Mocht er iets zijn waarmee we jouw dagen maar iets mee kunnen verlichten, al zijn het maar kaartjes via Via, laat het dan gerust weten. Je bent in vele harten en gedachten aanwezig, zo ook in de mijne. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.