Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ik denk ook aan je, Millie 🌹 (En aan Millie-man en monstertje natuurlijk 😊)

ik kijk hier ook vaak even.
Denkend aan jou Millie.
Ik hoop hoe het dan ook met je gaat. Dat het zo comfortabel mogelijk voor je is. En dat je nog kunt genieten van je monstertje en man.

Zoveel mensen die geven om Millie! Ik hoop dat je comfortabel bent, lieverd. Knuffels!

Ook een knuffel van baby millie en mij. Julloe zijn heel veel in mijn gedachte ❤️

Ook hier wordt aan je gedacht Millie!

Hier wordt ook aan je gedacht Millie. Morgen ga ik weer een kaarsje voor je aansteken 

😘

knuffel voor jou Millie, de kaarsjes branden en als ik ze aansteek doe ik het met jou in mijn gedachten.
💋

Veel liefde voor jou, je man en jullie lieve monstertje! 

Mafalda schreef op 17-11-2022 om 19:32:

knuffel voor jou Millie, de kaarsjes branden en als ik ze aansteek doe ik het met jou in mijn gedachten.
💋

Hier precies hetzelfde. Ik ga nu zitten en steek een kaarsje aan. Voor jou Millie. Voor steun en kracht. 

VivaLaVida schreef op 17-11-2022 om 20:35:

[..]

Hier precies hetzelfde. Ik ga nu zitten en steek een kaarsje aan. Voor jou Millie. Voor steun en kracht.

Ik doe met jullie mee. Ik heb zojuist een kaars aangestoken met jou en je dierbaren in mijn gedachten Millie. 

Hoe mooi zou het zijn als iedereen die dit vanavond leest op zou staan en een kaarsje aan zou steken met Millie in gedachten. ✨

(maar voel je uiteraard tot niets verplicht) 

Hier staat al een kaarsje aan maar vanaf nu brandt hij voor Millie en haar familie.

Ik heb ook de kaarsjes aangestoken met Millie in gedachten. Ik denk heel erg veel aan je lieve Millie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.