Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie, lieve man en lief monstertje, ik wens jullie zoveel liefde.
Ik hoop dat jullie fijne en liefdevolle momenten hebben in jullie nieuwe huis, zonder die vreselijke pijn.

Earlgreythee schreef op 16-11-2022 om 10:22:

[..]

Ik ook. En vooral omdat haar laatste berichtje niet zo zorgvuldig en ‘Millie-stijl’ geschreven was als we van haar gewend zijn. Dat baart mij zorgen.

Millie, hou je goed, we denken aan jou! 🌺

Datzelfde gevoel had ik ook maar tegelijk wil ik ook niet teveel speculeren (wat ik nu toch doe natuurlijk).

Het is duidelijk dat we ons zorgen maken en dat komt uit goede harten 
We denken aan je Millie

Een hele dikke knuffel voor jou Millie!

Vanuit hier word je duidelijk omringd met heel veel liefde en zorg Millie! Waarschijnlijk is dat ook in je echte leven zo, gezien je levendige, aansprekende verhalen over al je dierbaren. Wij houden jullie hier allemaal in ons hart. Ik hoop dat jullie dat kunnen voelen! ❤️

Earlgreythee schreef op 16-11-2022 om 10:22:

[..]

Ik ook. En vooral omdat haar laatste berichtje niet zo zorgvuldig en ‘Millie-stijl’ geschreven was als we van haar gewend zijn. Dat baart mij zorgen.

Millie, hou je goed, we denken aan jou! 🌺

Precies dat....daarom vroeg ik in mijn vorige post ook of ze misschien tranquilizers kreeg. Maar laten we hoop houden en dat we snel maar weer wat horen. Ik denk ook vaak aan jou, Millie. Het is oneerlijk, zo jonge moeder, en dat gaat ons niet in de koude kleren zitten ❤️

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

16-11-2022 om 16:18

Ook ik stuur een hoop liefde naar je, Millie. En naar Millie man en jullie monster. En sluit me aan bij wat anderen al schrijven. Lafjoe.


❤️

lieve millie, in gedachten omarm ik jou met rust en heel veel liefde

Lieve Millie, mijn gedachten zijn veel en vaak bij jou. 

Lieve Millie, altijd in mijn gedachten, ik hoop en wens dat je omringd bent door je geliefden. 

Lieve Millie, er wordt aan je gedacht ❤️

Hier ook vaak mijn gedachten bij jou Millie. Dikke knuffels😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.