Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


letterkoekje schreef op 15-11-2022 om 19:26:

Toch blijf ik me zorgen maken over onze Millie.

Ik ook. En vooral omdat haar laatste berichtje niet zo zorgvuldig en ‘Millie-stijl’ geschreven was als we van haar gewend zijn. Dat baart mij zorgen.

Millie, hou je goed, we denken aan jou! 🌺

Ook hier wordt elke dag aan jouw gedacht 🍀♥️ 

letterkoekje schreef op 15-11-2022 om 19:26:

Toch blijf ik me zorgen maken over onze Millie.

Ik ook Letterkoekje.

Denk vaak aan je lieve Millie😘❤️

letterkoekje schreef op 15-11-2022 om 19:26:

Toch blijf ik me zorgen maken over onze Millie.

Ik ook.

Ik hoop van harte dat mijn gevoel niet juist is.


Millie ik hoop dat je pijnvrij bent, zodat je mooie momenten met je man een monstertje kan hebben.


Earlgreythee schreef op 16-11-2022 om 10:22:

[..]

Ik ook. En vooral omdat haar laatste berichtje niet zo zorgvuldig en ‘Millie-stijl’ geschreven was als we van haar gewend zijn. Dat baart mij zorgen.

Millie, hou je goed, we denken aan jou! 🌺

Ja, precies dit.. Lieve Millie, ik hoop dat we het mis hebben en dat het, naar omstandigheden, goed met je gaat en de pijn weer onder controle is 💛 Ik denk ook veel aan je..  

Earlgreythee schreef op 16-11-2022 om 10:22:

[..]

Ik ook. En vooral omdat haar laatste berichtje niet zo zorgvuldig en ‘Millie-stijl’ geschreven was als we van haar gewend zijn. Dat baart mij zorgen.

Millie, hou je goed, we denken aan jou! 🌺

Juist, dat. Ik durfde het niet neer te schrijven omdat ik de goede woorden niet kon vinden.

Wat een afschuwelijke situatie is het alles bij elkaar genomen toch.

MatureJackal76

MatureJackal76

16-11-2022 om 11:26

Dikke knuffel van hieruit lieve Millie ♥️

ook hier word er aan je gedacht Millie 

Hier ook een stille meelezer en voel inderdaad hetzelfde. 

Millie, wat naar dat je verjaardag zo is begonnen. Ik snap heel goed de boosheid van je man, dit had natuurlijk nooit zo gemogen. Ik hoop dat het afgelopen dagen naar omstandigheden goed met je gaat en je niet teveel pijn hebt❤️  Ik denk vaak aan je en kom een paar keer per dag even kijken. 

Lieve Millie, ik denk aan je/jullie. 


Ik blijf iedere dag aan je denken, je iedere dag knuffels en kracht sturen. 

Ik denk aan je lieve Millie 

Lieve Millie, wat denk ik aan je zeg..ieder moment als ik mijn telefoon pak check ik gelijk even dit topic..

En ik durf het niet te benoemen maar ik heb zo sterk een gevoel dat je echt aan het vechten bent nu.
Ik voel zo met je mee, lieve Millie dit topic is nu niet alleen maar voor jou maar ook voor iedereen die zo met jullie meeleven zo deelgenoot zijn van alles wat jij zo prachtig, verdrietig en levendig schreef waardoor het lijkt alsof we jullie persoonlijk kennen.

Ik stuur jullie 1000 knuffels❤️

Ik weet even niet wat te schrijven maar ik deel de gedachten van andere schrijvers. Ook ik kijk heel vaak op dit topic omdat ik aan je denk. En hoop met heel mijn hart dat je niet te veel pijn hebt. Een dikke 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.