Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Inderdaad, ze hadden meteen man moeten inlichten. Je moet het echt niet alleen doen, lieverd. Je hebt zo’n lieve steunende man. 
Fijn om een berichtje van je te lezen. 
Wij blijven jou allemaal liefde en warmte sturen. Je bent een topper en je zit in vele harten! 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-11-2022 om 12:34

Van uit Noord Nederland 
🍀🌹❤️😘😘

Millie, is die katheter ingebracht zodat je niet naar beneden hoeft, of omdat je niet kon plassen?
Wanneer het gaat om niet naar beneden te hoeven, is een po stoel dan niet een betere oplossing, tenzij het opstaan uit bed een te grote belasting is.

Hè wat naar Millie, en net op je verjaardag.... Maar heb je nu een defecte blaas of lukte het "op commando" plassen in een luier niet? Dat lijkt me echt dat je daarbij een enorme drempel over moet waarbij ik me kan voorstellen dat ook een gezonde blaas dat vertikt. Een defecte blaas, dat is heel verdrietig maar met alle problemen met rug en benen ook voorstelbaar dat een arts daaraan denkt.
Heel veel sterkte....

niet fijn en zeker niet op je verjaardag.
(omdat je jarig was en de dag zelf in mineur is verlopen)

Och meisje toch

Heb je nu een verblijfskatheter of was het eenmalig? 
Klinkt alsof het gevoel daar wat weg is. Lijkt me lastig! Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter 😅.

Ik snap dat goed Millie. Ik moest tussen de weeën door plassen op een po...vreselijk. Ik snap je, maar denk een kwestie van jezelf er aan overgeven. Hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad ondanks alle beperkingen. Krijg je ook iets van tranquillers op het moment?

Millie, wat naar allemaal. Dikke knuffel!

ach wat rot dit allemaal, en slordig gewoon. En dat op je verjaardag...
Liggend plassen is gewoon heel lastig en niet kunnen plassen maar wel aandrang daar kan je echt naar van worden.
Ik hoop dat ze dit voortaan beter oppakken.

Heel veel liefs🥰

Wat ellendig lieve Millie. Dat soort gedoe daar wil je toch niet in je eentje mee aanmodderen. 

Wij blijven hier explosies van liefde naar je sturen. Kan dat? Van iemand houden die je nog nooit hebt ontmoet? Ja, dat kan, dat is met dit topic wel duidelijk geworden. Veel liefs weer x 

Ach lieve Millie, wat naar nou. Ik vond het tijdens mijn ziekte een opluchting om een katheter te hebben. Ik kon niet zitten of staan, laat staan lopen, en ze konden tegelijkertijd bijhouden of ik genoeg plaste. Dat was bij mij belangrijk, maar misschien niet bij jou.
Maar ik kan me zo voorstellen dat je het een belasting vindt en een ontregeling van je leven. Ik blijf voor je duimen, dappere vrouw!

Lieve Millie, veel sterkte. Er wordt aan je gedacht. Ik hoop dat je redelijk lekker ligt en dat als je slaapt, je dromen mooi zijn. 
En dat als je wakker bent, de pijn draaglijk is en je man, zoontje, zus en broer lief en fijn zijn om om je heen te hebben.

Hierbij een voorzichtige KNUFFEL. 
Droom zacht xx

Wat naar Millie om op deze manier je rustige verjaardag te beginnen! Hopelijk heb je de rest van de dag wel lekker rustig aan gedaan en in jullie nieuwe bed gelegen. Of vergis ik me met de nieuwe bank? Hoop dat poes die tot nu toe heel heeft gelaten! En hoe slaapt Monstertje in zijn nieuwe kamertje? Hopelijk gaat het goed met hem! Denk veel aan jullie, liefs 😘

Ik moest aan je denken en zat hier wat terug te lezen. Een hele poos geleden konden we jou kaartjes sturen, Millie. Intussen ben je verhuisd en zal het adres niet meer kloppen.
Ik merk dat ik iets voor je wil doen maar er is helaas zo weinig wat ik voor je kan doen.   
Zou je het fijn vinden om kaartjes te ontvangen? Misschien weet iemand hoe we dat dan kunnen regelen. 
Ik denk aan je sterke lieve Millie. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.