Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ook ik kom regelmatig alleen maar op dit forum om te kijken hoe het net je gaat Millie, en om met je mee te leven. Wat heerlijk dat je de mijlpaal hebt bereikt dat je kon verhuizen naar jullie nwe huis! Zo fijn dat je zelf allerlei dingen kon helpen inrichten!!! Hopelijk ben je er lekker van aan het genieten met je mannen! En ook gefeliciteerd met je Monstertje! Hebben jullie zijn feestje al kunnen vieren?
We hopen snel weer wat te horen van je, een klein berichtje zou al fijn zijn

Hier wordt ook aan je gedacht!

🌼

🌷❤️

🫂❤️

♥️♥️

MatureJackal76

MatureJackal76

07-11-2022 om 05:32

♥️ Ik denk aan je, lieve Millie

ik denk ook aan je Millie.
Ik hoop zo dat je het gewoon druk had met je nieuwe huis en verjaardag van zoon. Dat er geen tijd voor ons is. 

Hi Millie,

Ik hoop dat je aan het genieten bent van je nieuwe huis en je lieve mannen, maar ik word wel altijd een beetje onrustig als het zo 'lang' stil is. Ik hoop maar dat geen bericht goed bericht is en hoop snel weer van je te lezen. Liefs

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

07-11-2022 om 10:06

Ik leef met je mee

♥️

lieve Millie ik hoop dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat, ook hier wordt aan je gedacht.  

Ik post hier misschien niet (veel) meer, maar denk nog dagelijks aan je Millie. Maak me wel een beetje zorgen nu ik al een tijdje niks meer van je gelezen heb.

Ook ik leef al vanaf het begin met je mee. Kom elke dag even kijken hoe het met je gaat.
Maar nu betrap ik mezelf erop dat ik meerdere keren per dag even moet kijken of er een berichtje van je is.

Hoop toch zo dat het naar omstandigheden goed met je gaat en dat je kunt genieten van je nieuwe huis.
Dat je het fijn hebt gehad op monstertjes verjaardag.
Dat je gewoon even geen zin hebt om te posten omdat je met andere dingen bezig bent.

Denk aan je
😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.