Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie, ook hier een (bijna stille) meelezer die benieuwd is hoe het met je gaat. Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van je nieuwe huis en je mannen, maar maak me door de stilte ook wel zorgen. Hoop zo dat het (naar omstandigheden) goed gaat! 

Ook ik kijk regelmatig even hoe het is, hoop zo dat het naar omstandigheden goed met je gaat. En dat je aan het genieten bent van je huis.
Ook ik denk aan jou aan Millie.

Hopelijk is geen nieuws goed nieuws en ben je heerlijk aan het genieten van je nieuwe huis, samen met je man en lieve monstertje en andere geliefden. Veel liefs en een goede week gewenst, Millie

Ik denk aan je!

Ik hoop dat je lekker kan genieten van jullie nieuwe paleisje.

♥️♥️

Ook ik denk aan je en kom elke dag hier kijken of je iets geschreven hebt, wat natuurlijk niet verplicht is.
Ik hoop dat je door de verhuizing hier stiller bent dan eerder en hoop dat ik me voor niks zorgen maak om ik jouw langere afwezigheid hier.

Dikke knuffel

🌼

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-11-2022 om 08:26

Ik denk aan je

Ben ik de enige die zich zo onrustig voelt onder de stilte? 

Frikandelspeciaal schreef op 08-11-2022 om 10:05:

Ben ik de enige die zich zo onrustig voelt onder de stilte?

Nee, je bent zeker niet de enige 

Nee ik denk wij allemaal wel, maar niemand wil t zeggen. Ik hoop zo dat Millie t druk heeft met alles!

Lieve Millie, er wordt elke dag, ieder uur, elke minuut, aan je gedacht  red_rose.gif

Ik hoop dat je lekker samen bent met je man en monstertje. Dat verdien je

Ik maak me ook wel ongerust nu we niks meer van Millie horen. Ik hoop dat alles goed gaat.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.