Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


🌼

ook ik dacht vanmorgen.. volgens mij is het zoontje van Millie een deze dagen jarig..mocht ik het goed hebben, gefeliciteerd.

En ook gefeliciteerd met jullie huis! Dat er nog maar heel veel mooie momenten mogen komen.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

05-11-2022 om 09:41

Millie ik denk aan je ❤️

Ik ook! Hoop dat je lekker aan het genieten en rommelen bent in jullie nieuwe huis!

Ik hoop ook zo dat je vooral aan het genieten bent van je nieuwe huis 🏠 
En heerlijk de 2e verjaardag viert van je kleine monster ❤️

Jeetje millie wat een stel mijlpalen hier die je gewoon door geleefd en meegemaakt hebt! 

Ik hoop dat je intens hebt genoten van de verjaardag van jou liefste mannetje. En dat je een beetje bijgekomen bent van de verhuizing. 

Dikste knuffel

Lieve Millie, ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is en dat je mag genieten van een nieuw hoofdstuk met een jaar ouder jongetje. Het zal vast ook wel in vlagen over je heenkomen dat je je mijlpalen die je jezelf als doel had gesteld gehaald hebt (hoera) maar dat dat misschien ook wel beangstigend kan werken, want wat nu. Welke doelen kan ik nog stellen? Althans, ik doe (vast een hele slechte) poging om in je hoofd te kruipen. Maar het bekende 'zwarte gat' als een doel eenmaal is gehaald, kan ook moeilijk en verdrietig zijn, ook al is er vreugde om het halen van dat doel. Ik hoop vooral dat jij heel heel lang samen met je liefies kunt genieten van je behaalde doel en daar voorlopig heel veel rust en vrede uit kunt halen. En natuurlijk hoop ik ook dat je benen je niet teveel pijn geven en je de ziekenhuisonderzoeken kan blijven doen.
Ik denk iig met grote regelmaat aan je en zie je dan voor me met een peuter op schoot die babbelt en ondeugend is, dol is op zijn mama én zijn papa die er ook telkens een feestje van proberen te maken.

Lieve Millie, je kleine man twee jaar. Van harte gefeliciteerd. 
Hoop dat je een beetje je draai hebt kunnen vinden in het nieuwe huis. 
Denk aan je ♥️

Lieve Millie, ook ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is. Dat je fijne drukke dagen hebt in je nieuwe huis. Het is jou en de jouwen zo gegund🍀

Hier nog 1 die de langer je stil bent ik vaker kom checken.
Maar voel je niks verplicht..hoop dat je lekker bezig bent met inrichten en zover mogelijk aan het genieten bent.

🥰

ik ben een stille meelezer. Ik weet vaak niet wat ik moet schrijven. Ik wil nu alleen maar laten weten dat ik aan je denk. 

Ik ga ervan uit dat je nu een paar dagen stil bent omdat verhuizen gewoon heel druk is en erg vermoeiend (zeker als je ziek bent) en je je rust pakt en tijd met je gezin! 
Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad van je monstertje! Ik hoop ook dat je nog wat 'ziekvrije dagen' hebt gehad zoals je dat zelf eens noemde.

Mafalda schreef op 06-11-2022 om 11:31:

Hier nog 1 die de langer je stil bent ik vaker kom checken.
Maar voel je niks verplicht..hoop dat je lekker bezig bent met inrichten en zover mogelijk aan het genieten bent.

🥰

Hier ook 

Ik hoop dat alles goed gaat Millie ❤️

🌼

Ik denk aan je Millie

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.