Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Ben zo blij te lezen dat ondanks al de ellende je kan genieten van jullie paleisje😍

wat fijn dat je nu in je nieuwe huis zit en het dus mee mag maken!

Wat heerlijk Millie, heel veel geluk gewenst in jullie prachtige familiehuis!

Wat fijn dat jullie in jullie nieuwe huis wonen Millie. Een belangrijke mijlpaal gehaald 🍀. 
Zo enorm gegund!

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Het klinkt prachtig   

Geniet van je paleisje Millie het is je zo gegund!

Yes, you did it! Geniet van jullie nieuwe huis! Heel veel geluk toegewenst 🥰

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

01-11-2022 om 07:48

❤️

Zo blij voor jullie Millie!!
Geniet samen van jullie mooie nieuwe huis.
Dikke knuffel,
Liefs
♥️♥️

Hai lieve Millie, ben je een beetje bijgekomen van alle perikelen? Durf je inmiddels in je eigen bed te slapen boven en met de stoel de trap op te gaan? Ik hoop dat je een lekker plekje in jullie huis hebt, waar jullie 's ochtends of 's avonds lekker in het najaarszonnetje een koffie kunnen drinken.
En je zus, heeft e ook een plek om bij jullie te slapen? Ik hoop dat je het goed met elkaar kunt vinden, want kan ook best intensief zijn om een zus in huis te hebben. Ik hoop dat jullie de komende dagen/weken jullie draai gaan vinden en dat het elke dag meer voelt als thuis ☕️

MatureJackal76

MatureJackal76

03-11-2022 om 06:42

Van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe stek lieve Millie, zoontje en poes zullen gauw wennen! Ik wens je een heerlijke tijd samen met je geliefden. 

Dag Millie, gefeliciteerd met jullie nieuwe stek, en morgen nogmaals feest want dan wordt jouw zoontje alweer 2 volgens mij. Ik wil je alvast een hele fijne dag wensen!

Ohja, is dat zo? In dat geval sluit ik me aan bij de gelukswensen. Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben met elkaar.

Ha Millie, hoe is het met je? 🌸

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.