Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat een opluchting Millie dat je niet elke week naar het ziekenhuis hoeft.

En ik geef die stoel even een standje vanuit hier. Dat 'ie zich gauw normaal en netjes gaat gedragen en even uit zijn lompe puberstand moet komen.

Millie91

Millie91

31-10-2022 om 03:21 Topicstarter

Ik geef jullie een dikke knuffel vanuit mijn oude bed, maaaar uit mijn nieuwe huis! 

Poes is er, monstertje is hier (waarvan ik net wakker geworden ben, man is beneden circustrucjes aan het uithalen om hem in slaap te krijgen). Typische start, waarschijnlijk treffen we morgen een haarbal aan en een stukgekrabde peperdure bank. Maar we did it!

Top Millie! Monstertje moet misschien ook even wennen in een nieuwe omgeving. Komt vast weer goed. Hopelijk heb je nog iets aan je nacht! 

Millie wat fijn!! Het jou en je familie zo gegund. Dappere strijder🍀🍀🍀

Wat fijn dat jullie nu in het nieuwe huis zitten. Geniet ervan, maar dat komt vast goed. 

Fijn! Monster en poes zullen ook flink moeten wennen! Hopelijk is monster weer gaan slapen en zijn de haarballen jullie bespaard gebleven 🤢 Oeh én de nieuwe bank is vast nog heel! 

You did it!!    

Altijd onwennig zo’n nieuw huis. Maar zo ontzettend fijn dat jij deze mijlpaal mee mag maken. Nu het thuisgevoel gaan creëren en het helemaal jullie thuis maken. Ik wens jou en je gezin veel woonplezier toe en ik hoop dat jij nog lang van je nieuwe huis mag genieten.

Millie, wat een mijlpaal jullie nieuwe huis!!!! Wens jullie nog heel veel mooie dagen samen in jullie nieuwe nestje. Geniet ervanet hopelijk veel stabiliteit. Liefs

3:21, wel mooi hoor, die 321 op een rijtje, maar toch niet echt een goede tijd om te posten 😀 Ik hoop dat jullie allemaal nog even in slaap gevallen zijn.
Veel plezier met landen in je nieuwe huis! 

🍰🍰 voor jou en je man om de 'thuis'komst in het nieuwe huis te vieren.
🍉 voor monstertje omdat hij dat graag lust.

En voor de rest ... alles op het gemak, je niet overwerken of overspannen, komt allemaal goed.

Geniet van deze mooie mijlpaal (waarvan je niet dacht dat je hem zou halen. Dus: Millie die altijd zo positief is, was hier toch even mis. En daar ben ik hééééél blij om).

🌼

Gefeliciteerd!! Wat een mooie mijlpaal. Je wilde het zo graag en het is gelukt! Hopelijk krijg je nog genoeg tijd om ervan te genieten met je monstertje en man. 😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.