Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat een schandalig verhaal, die traplift! 
Iemand die een traplift installeert, zou die  niet even controleren of die traplift naar behoren werkt door er zelf in te gaan zitten en een paar keer op en neer te gaan? En dan met stijfgehouden benen alsof je niet soepeltjes even wegdraait. 

Ik hoop ook dat je nog een beetje op redelijke voet met de niet-zo-fijne buurvrouw raakt, want een goede buur is beter dan een verre vriend. Ik hoop dat het jullie ondanks alles lukt de strooppot met een flinke kwast gereed te hebben, zodat die buurvrouw snel het idee krijgt dat jullie minder "erg" zijn dan ze dacht. 

Wat een schrik met de traplift. En dat kwam dan ook nog boven op de al hele drukke week. 
Hopelijk draait buurvrouw bij als jullie er eenmaal wonen.
Gelukkig is het einde van de verhuizing in zicht en kunnen jullie van het nieuwe huis gaan genieten 🍀🍀

Wat een nare ervaring met die traplift. Ik zou contact opnemen met de fabrikant en vragen of zij langskomen als al die monteurs niet weten wat ze er mee moeten. Ik hoop in ieder dat dat eenmalig was en dat je lekker kan gaan genieten van je mannen en het nieuwe huis. 

Een traplift die in zijn eentje een halloweenfeestje viert- dat klinkt niet ok. Gelukkig sprankel je volledig over de rest van het huis.
Laten we hopen dat de buurvrouw even moet wennen aan de gentrification van de wijk, waarmee er ineens jonge gezinnen met bijbehorende veranderingen komen. Maar dat ze snel bijtrekt als ze merkt hoe warm gezin jullie zijn.  
Hopelijk voelt de nieuwe thuiszorg snel als thuiskomen en doen de nieuwe medicijnen dat ook! 

Wat eng, die horrortraplift! Stopt hij echt niet bij weerstand, of pas bij heel veel weerstand? Niet gek dat het je teveel werd na zo’n week.
Ik wens je voor nu een heel rustig weekend.

Je omschrijving van jullie nieuwe huis klinkt prachtig. Een tuin voor jou en je kleine vent! Een traplift die op hol slaat is iets minder. Hopelijk niet teveel last van je been nu. 
Heel veel gelukkige dagen in je nieuwe huis! 
♥️

Oh bah, die traplift… zitten er geen voetsteuntjes op of ging je been een eigen leven leiden?

Ach Millie, toch. Da's echt geen leuk begin dat die lift zo tegendraads doet. Misschien zijn er veel testen op zulke hulpmiddelen gedaan, maar in ieder geval niet genoeg. Gelukkig dat hulp héél dicht in je buurt was, maar stel maar voor dat zoiets gebeurt als je man niet thuis is. Ik hoop echt dat je ze niet gebruikt als je alleen thuis bent, ik wil niet denken aan wat er kan gebeuren, zoals nu, maar dat er dan niemand is om je te helpen.

Bedankt dat je ons zo een beschrijving van het huis hebt gegeven! Klinkt wel tof. En die elementen van vroeger die je hebt bewaard, echt leuk. Als je nu iets vertelt over het huis of over een situatie in jullie huis, dan wordt het voor mij makkelijker om daar visueel iets bij voor te stellen. En jou 'kennende': ik denk echt dat het een pareltje is. Daar zorg jij met je creativiteit wel voor. En wat die buurvrouw betreft: eens die jou/jullie kent, zou het ijs dan niet ontdooien? Je hebt hier ook zoveel harten gestolen, dat ga jij bij haar ook kunnen. 

Goed dat die plek op je hoofd dunner is geworden! Wanneer moet je weer op controle of staan er nog vervolgstappen gepland in de komende dagen?

Geniet voorlopig van het slapen in een ander huis en geniet overdag van alle nieuwe geuren, van alle 'onbevlekte' muren en van de voor- en achtertuin. Hopelijk is het dit weekend ook in Nederland nog topweer.

Tot de volgende Millie!

Klinkt als een fantastisch huis. Dus lekker genieten in je mooie nieuwe huis Millie en die nare ervaring hopelijk snel vergeten en hopelijk kijk je er juist straks andersom naar: als dat fijne ding dat ervoor zorgt dat jij lekker in je eigen bed kunt slapen.
Ik wens je een heel mooie tijd met je dierbaren in je mooie huis.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

29-10-2022 om 09:40

effe een goedemorgen vanuit Noord Nederland 🍀 

Jij maakt in een paar dagen echt genoeg mee voor een maand. Hopelijk heeft monstertje nog veel knuffels voor je in petto, dit weekend. Die kan je wel gebruiken.

Hopelijk is de drukte nu een beetje voorbij en kan je gaan genieten Millie. Dikke knuffel

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-10-2022 om 11:30

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.