Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


   
Ik denk aan je. 

Millie91

Millie91

15-10-2022 om 19:17 Topicstarter

Helaas vandaag een pijn-dag, dus veel platgelegen. Gelukkig komt monstertje vaak genoeg langs om zijn speelgoed te tonen, of me te commanderen de eikel uit zijn speelgoedbus te krijgen. En dat dan x100. "Eikel pakken" galmt hier de hele dag door het huis. De eikel is heilig, en er breekt grote paniek uit als de locatie van de eikel even niet bekend is. Dus kruipt mijn man, de schat, de halve dag over de vloer om de Heilige Eikel onder de bank, de tafel, of de poes vandaan te toveren. 

Hij komt gelukkig ook langs om kusjes te geven voor hij met papa op de fiets vertrekt naar peutergym of de speeltuin. Met een lafjoe mama. Dus dan is mijn dag sowieso helemaal goed. 

Wat jullie zeggen over een familielid, is een heel goed idee. Wij zijn zelfs bezig een stap verder te gaan (overigens sliep monstertje afgelopen nacht heerlijk door tot 6.30!) Maar wat we aan het overwegen zijn, is dat mijn zus als wij volgende week verhuizen (ja, eindelijk is het zo ver!) drie dagen per week bij ons komt wonen. Zij en haar gezin gaan namelijk verhuizen naar de andere kant van het land, en dan zou elkaar zien héél moeilijk worden. En zij werkt nu drie dagen per week voor een hele fijne werkgever in deze regio, waar ze liever geen ontslag zou nemen. Het zou dus een win-win situatie zijn, want wij zouden haar hulp weer kunnen gebruiken om ons huishouden draaiende te houden en ook soms nachtelijke hulp met Monstertje. En wij zouden elkaar veel zien, als belangrijkste punt!

Dat klinkt als een hele mooie oplossing, Millie! En wat goed dat de verhuizing volgende week al is! De mijlpaal die je zo graag wilde halen. Dat flik je dus ook mooi maar weer. 

Wat heerlijk Millie, van je zus! Supergoed idee. En dat je volgende week gaat verhuizen ❤️  Hoe staat het met de traplift? Ik heb er hier voor lief 1 tweedehands geregeld, maar hier konden we met wat kunst- en vliegwerk met een rechte traplift toe, als dat bij jullie niet kan wordt t wel ingewikkelder..


Hoop dat je pijn zich weer even koest gaat houden 🌹

Bijna naar het nieuwe huis, wat fijn! En wat een mooie oplossing met je zus!

Enneh... hebben jullie ook al een reserve-eikel voor als de Heilige kwijt mocht raken?

Oh dat zou een mooie en fijne oplossing zijn als je zus bij je komt. Super fijn ook om op die manier extra tijd door te brengen met elkaar. Wat fijn dat je nu zo snel in je nieuwe paleisje kan. 

Er liggen nu bij ons bergen eikels, dus er kan een hele familie begonnen worden. Maar dan moet je er niet over uitglijden...
Sterkte met de pijn Millie. 
Ik hoop dat je zus goed kan helpen. 

Millie91

Millie91

16-10-2022 om 09:57 Topicstarter

Munga schreef op 15-10-2022 om 22:20:

Bijna naar het nieuwe huis, wat fijn! En wat een mooie oplossing met je zus!

Enneh... hebben jullie ook al een reserve-eikel voor als de Heilige kwijt mocht raken?

De Heilige Eikel heeft al een aantal gedaantewisselingen gehad 😉

De traplift wordt één dag na de verhuizing geïnstalleerd. Dus ik logeer een nachtje in mijn schoonmoeders huis, terwijl zij op vakantie is. Met poes, want die zou de verhuizing nogal compliceren (in de dozen springen, voor voeten lopen, aandacht commanderen en ontsnappen door de gang naar de straatkant, waar ze niet mag komen).

Ik verheug me ZO op alle dozen uitpakken met de mooie spullen en het allemaal een plek geven!!

Ik ben zo blij voor je dat je de verhuizing mag mee maken. Vorig jaar was het nog maar de vraag of je er bij zou zijn. You did it 💪

Veel plezier met het uitpakken van de dozen.

Super goed zeg dat de verhuizing in zicht is en je zelf straks lekker huis kan inrichten. En dan ook gelijk je traplift, ook heel fijn!
Goede en mooie gecombineerde oplossing ook met je zus in huis, komt dan mooi samen voor beide 😊 
Fijne dag vandaag met je mannen en de heilige eikel 😁

Jij bent een kanjer, maar je zusje ook! 
Wat een liefde voor elkaar. 
Ik hoop en wens dat je vele fijne uren mag doorbrengen in je mooie nieuwe huis. 

Wat een fijn vooruitzicht dat jullie gaan verhuizen! En dat je zus wil inwonen een deel van de week. Hopelijk vandaag een betere dag dan gisteren 😘😘😘

Die heilige eikel wordt toch in een stevig kistje op dik rood fluweel gelegd? En dan met 'speciaal vervoer' geëscorteerd door mannen op een motor met zwaailichten naar de nieuwe bestemming gebracht?
Op zijn minst! (zou ik denken)

Wat mooi en waardevol om het zo te doen Millie!
Ik gun je heel veel mooie tijd in je prachtige nieuwe huis, zooo fijn dat je het mag meemaken en van gaat genieten uit die heerlijke slaapkamer !

letterkoekje schreef op 16-10-2022 om 21:25:

Die heilige eikel wordt toch in een stevig kistje op dik rood fluweel gelegd? En dan met 'speciaal vervoer' geëscorteerd door mannen op een motor met zwaailichten naar de nieuwe bestemming gebracht?
Op zijn minst! (zou ik denken)

Haha, ik zie het al helemaal voor me


Wat fijn Millie dat je bijna mag gaan beginnen met al je liefde en plezier te stoppen in het huis waar het gezinsgevoel straks als een warme deken om de jouwen ligt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.