Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Fijn dat je nu weer lekker thuis bent! Klinkt als een hardere zakelijker arts dan je eigen artsen van deze behandeling en de gegeven opties. Hopelijk heb je wel goed gevoel bij deze arts, en heb je ik ieder geval jouw scenario gekregen waar je voor ging 😊 
Ik hop dat de pijn van rib snel beter gaat! En dat je een fijn weekend hebt met man en kleine boef monster 😉

Heel veel respect en sterkte voor je man die zoveel moet opvangen en jij Millie met dat je hem niet zoveel kan helpen als je wel zou willen.

Weet niet wat te zeggen ...
Alleen dan maar: maak er vandaag 'het beste' van Millie.
Maar ... wat zeg ik nou? Maak er 'het beste' van? Jij overtreft telkens jezelf om er elke dag 'het allerbeste' van te maken.

Dus, zonder dat je er jezelf voor moet pijnigen: ik hoop dat je een supergoede dag hebt.

Innige omhelzing (coronavrij).

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-10-2022 om 09:11

Millie, ik denk ook aan jou. 
Dikke knuffel lieve, sterke Millie! 

Wat moeilijk Millie, dat je niet kan zonder meer kan toegeven aan wat je lijf zegt wat nodig is ( rolstoel/ ingreep), omdat je dan de kans loopt uit de studie te moeten.. 
Het lijkt me zo zwaar waar jullie allemaal inzitten, jij nog het meeste, maar de mensen om je heen, zoals je man ook.. Wat een machteloosheid. 

Ik hoop op weer een goed weekend voor jullie voor mooie herinneringen, fijne momentjes samenzijn en lekker eten. Heb je ook fijne vriendinnen die je bezoeken en voor wat afleiding zorgen? In ieder geval een lieve broer en zus die je veel ziet lees ik, dat is waardevol  ❤️. 
Liefs 

Wat een moed, een kracht en doorzettingsvermogen. Ik ben er stil van. 
Ik wens je een fijne middag, Millie. Weet niet hoe het bij jou is, maar hier motregent het. Dus echt weer om met een dekentje op de bank te kruipen.
Liefs! 💜

Millie91 schreef op 14-10-2022 om 02:46:

[..]

Deze heb ik meteen besteld! 💕

Mocht dat niet goed werken, ik weet dat kamillespray ook goed helpt! Kan je ook online kopen en wordt vaak gebruikt in de verpleging. 

Wat een druk overigens legt die arts je op. Laten we dan maar hopen de behandeling iets voor je doet! 
ik wens je weer een mooi niet-ziek-weekend! 

Delphinium schreef op 14-10-2022 om 15:11:

[..]

Wat een druk overigens legt die arts je op. Laten we dan maar hopen de behandeling iets voor je doet!
ik wens je weer een mooi niet-ziek-weekend!

Eens en op deze manier is het natuurlijk best subjectief, omdat Millie vanaf een paar meter afstand kan komen aanlopen terwijl ze het grootste deel in de rolstoel zit. 

Dan is een testje (2 minuten kunnen staan, 10 meter kunnen lopen) objectiever en dat zou Millie ook meer helpen denk ik. Een stukje duidelijkheid ipv hopen dat je de arts tevreden genoeg houdt.  

Pfoeh Millie, wat krijg je toch allemaal te verduren. Ik hoop met heel mijn hart dat dit middel HET wondermiddel gaat zijn voor jou 

wat fijn dat je toch mag meedoen en wat een nare druk ligt er op je.

heb je veel pijn van je rib?

Spookmonstertje is het 😅.

Is het misschien nog een optie dat een familielid af en toe een nachtje komt slapen, dan kan je man ook even doorslapen terwijl ‘de oppas’ de nachten doet. 


Als ik zag wat het met mijn vader deed dan ging ie maar door en door. Sterk willen blijven. Je man zal ook wel op adrenaline leven. Heeft hij nog sport of hobby’s waar hij zijn ei een beetje in kwijt kan?

Een mooi weekend gewenst met veel fijne momenten samen!

Hallo Millie,
Ik vind het best een goed idee van Suzy wat betreft de nachtrust van je man.
Lijkt me voor jullie beiden ook relaxter en hij kan bijtanken.
Maar natuurlijk is dat maar een idee, jullie beslissen zelf hoe je alles regelt.
Ik hoop dat je het weekend goed doorkomt, zonder veel pijn en quality time voor je gezin.
Lijkt me fijn voor jullie na deze heftige week.

Een dikke knuffel lieverd

♥️♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.