Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie, ook ik denk aan je 🍀❤️

Ook hier hoop ik voor je dat je een beetje goed en lekker kunt zitten in je rolstoel Millie.

In gedachten bij jou Millie.. Dat je deze dagen kunt genieten van de warmte van een middagzon op een frisse dag en de schaterlach en energie van je monstertje om je heen. liefs 

♥️♥️

Millie91

Millie91

12-10-2022 om 13:10 Topicstarter

Gelukkig is de eerste behandeling achter de rug🙏🏻

Er was vanuit de dokter nog twijfel, of ik wel mee moest doen. Haar redenering daarvoor was dat ze dacht dat mijn klachten zouden verbeteren als ik hogere doses dexamethason zou nemen, maar dat dat niet mocht binnen de studie. Zij vindt mijn mobiliteit (het feit dat ik nog kan lopen) het allerbelangrijkst, dus zodra dat gaat wankelen, moet ik uit de studie.

Ik begrijp haar en vind het ook een logische redenering. Maar de afgelopen 1,5 jaar dat ik ziek ben, is al vanaf het allereerste consult gezegd dat de tumoren in mijn rug een dwarslaesie dreigden te veroorzaken, en nu is er pas sprake van de eerste uitvalsverschijnselen van een been. Balen? Zeker. En daarom is er tot nu toe ook álles aan gedaan om dat te voorkomen, behalve deze studie. Dus stoppen met deze studie, waar ik door de farmaceut al voor ben goedgekeurd, is een doodlopende weg. Er is gewoonweg niks wat ze nog voorhanden hebben om me te behandelen. Behalve hoge doses dexamethason, maar daarmee haal je de oorzaak niet weg (en mijn drempel is heeelll hoog om weer dexa te gaan gebruiken).

Uiteindelijk besloten ze toch door te zetten, mede omdat ik dat graag wil. Maar ik moet me wel wekelijks melden in plaats van tweewekelijks, om in de gaten te houden of ik niet verder achteruit ga. Maar, zoals gezegd, ik ben heel benieuwd wat ze daar dan aan zouden willen doen wat niet al geprobeerd is.

Maar, de eerste injectie is een feit! Hopen dat het gauw zijn werk doet 🤕

Zet hem op medicijn! Aanvallen die tumorcellen! 

Millie, ik hoop echt heel erg dat het je gaat helpen, ook omdat als dit je helpt, ook anderen er baat bij kunnen hebben. Een studie waar het resultaat is: "Yes, we hebben een oplossing om deze tumoren te lijf te gaan!" 
En ik hoop ook op heel weinig bijwerkingen. Sterkte met het vaak moeten melden!

Wat fijn dat je toch mee mag doen!! Is dit ziekenhuis (het is een andere dan normaal toch?) een beetje in de buurt?

Wat fijn Millie dat je deze kans toch nog krijgt! Ik duim voor je dat het werkt,

MatureJackal76

MatureJackal76

12-10-2022 om 13:32

Dat je toch mag meedoen en de eerste behandeling plaatsvond is een grote stap in de goede richting! Zo blij dat jou die kans gegund wordt lieverd 

Wat ontzettend fijn! Ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen! 

Wat goed, Millie! Ook ik duim heel hard mee!

Ik duim ook mee!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.