Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat goed dat de behandeling doorgaat! En verder duim ik heel hard voor je. Ik gun het je zo. 

O wat fijn dat je hebt mogen starten. Lief universum zorg jij er even voor dat medicijn geen bijwerkingen heeft en heel hard voor onze Millie aan de slag gaat ❤️

wat fijn dat je toch mee mag doen met deze behandeling! Hoop ook dat het je gaat helpen!  🍀

wat fijn Millie. Heel benieuwd wat het gaat doen! 

ohhh Millie, ik reageer niet veel maar ik lees alles !
En ik blijf duimen en hopen en dan nu voor deze behandeling dat het maar flink zijn werk mag doen, het moet gewoon!🍀🍀🍀

Super fijn zeg   ook ik duim heel hard mee dat het effect gaat hebben en dat je mobiel genoeg blijft 🤞🏻 

Wat fijn! Ik stuur je een potje geluk 🍀 !

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

12-10-2022 om 15:54

Wat zwaar en spannend 
Ik Duim 🍀 

Erg fijn dat je bent geaccepteerd! Ik hoop dat je er weer wat waardevolle tijd mee wint. 

Spannend, nu hopen op een goed resultaat! 
Moet je nu ook een dagboekje oid bijhouden? 
En is het een vorm van immunotherapie? 

Oh Millie, wat een fijn bericht!
Op naar een supergoed aanslaande studie, zonder vervelende bijwerkingen en hopelijk nog heel veel tijd met je man en zoontje.

Wanneer gaan ze monitoren of de studie iets doet?

Whoop whoop! Je bent toch begonnen! Super! Nu keihard duimen allemaal!

Er wordt hier keihard voor je geduimd en alle positieve vibes gaan jouw kant op!

Yes! Wat fijn dat je toch mee mag doen. Ik duim voor weinig bijwerkingen en een goed behandeleffect!!

Wat fijn Millie dat je deze kans gegund wordt!

Je hebt laatst iets uitgelegd over deze behandeling. Dat ze een biopt nemen daar iets mee doen en dat opnieuw injecteren zodat je lichaamseigen immuunsysteem de tumor bestrijd. En dat het dus na de injectie doorwerkt.

Betekent dit dat je de volledige behandeling nu gekregen hebt en dat je conditie alleen uitmaakt voor of je wordt gerapporteerd binnen de studie? Of zou je deze behandeling voor elke tumor moeten herhalen?

Ik hoop zo dat dit het wonder is waar we allemaal al sinds het eerste bericht op hopen. En dat je conditie juist verbeterd in plaats van verslechterd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.