Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


jij.doet.het.zo.goed.Millie.zo.goed.dat.het.bijna.niet.anders.kan.dat.dit.positieve.gevolgen.moet.hebben!

Echt waar!

Wat een fijn bericht! Er straalt weer een beetje kracht uit jouw laatste bericht. 

Word je injectie met de biopt meteen teruggeïnjecteerd? En hoe houden ze de resultaten bij? Het klinkt in ieder geval als een onderzoek zonder bijwerkingen. Dat lijkt mij ook een belangrijk aspect.

MatureJackal76

MatureJackal76

05-10-2022 om 19:52

Dankjewel voor je update lieve Millie.
Goed nieuws over de badkamer 👍 en fijn om wat inzicht in je nieuwe behandeling te krijgen. Je brengt het zeer begrijpelijk.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen 
Traplift?! Goed idee!!!!!!

Wat goed van alles in je bericht! Heel fijn dat je de badkamer gaan oplossen 👌🏻 
En heel veel succes met je biopt en start van deze fase/behandeling, we duimen weer keihard mee voor goede resultaten.
Snap je aarzeling voor de traplift in eerste instantie, maar gaat jouw vast veel gemak geven, dus niet twijfelen dan en doen 😊

Superfijn dat de behandeling morgen al start! Succes 🌼

in welk gebied zou je dan bestraald moeten worden Millie, als je wel voor bestraling zou kiezen? Ik snap wel dat je voor afwachten kiest. En die injectie, die wordt 1 keer gezet? En na hoeveel tijd komt daar een controle op? Jullie gaan weer een spannende tijd tegemoet en worden continu tussen hoop en vrees gegooid. Hopelijk nu lange tijd positief nieuws.

Ben zo blij voor je dat je mee mag doen met deze grote kans. Zo heb je toch weer een sprankje hoop en hoop doet leven. We gaan het hier met je volgen en duimen draaien. Liefs

Klinkt positief Millie! Wat goed, zet hem op kanjer. Je kleine naamgenoot is inmiddels 4 maanden. Gisteren voor het eerst van rug naar buik gedraaid. Het lukte in eerste instantie niet maar ze bleef volhouden tot het eindelijk lukte! Kleine bikkel Ze doet haar naam eer aan

Lisabette schreef op 05-10-2022 om 11:05:

Ik vind het heel schaamtevol om dit te typen. Mijn dochter was de trol in jouw topic ben ik achtergekomen. Ze was boos dat ik hier over ons gezinsleven praat. Ik wil heel graag mijn oprechte excuses aanbieden voor het gedrag van mijn dochter. Wij gaan nog een passende straf bedenken voor dochter. Ze weet dat wij dit gedrag niet accepteren. Ik hoop dat jij en andere mensen op het forum er niet teveel last van hebt gehad.

Wat vind ik jou een ongelooflijk moedig mens! Ik heb zelf geen kinderen, maar ik kan me levendig voorstellen hoe zwaar het moet zijn om zoiets te durven bekennen. Ik hoop van harte dat jij en je dochter op één lijn kunnen komen met deze kwestie, en ik ben ook heel blij dat Millie er niets van meegekregen heeft (ik ook niet trouwens). Ik wens je heel veel sterkte!

Morgen al, dat is snel! 
’Mijn’ kanker is in de meeste gevallen slecht behandelbaar met immuuntherapie omdat het immuunsysteem  de kankercellen niet als vreemd ziet.  Er lopen heel veel onderzoeken die proberen zulke tumoren zichtbaarder te maken voor het immuunsysteem. Wat je beschrijft klinkt als iets een beetje in die richting - en dan zou het in elk  geval geen onderzoek zijn in een richting waar nog nul ervaring mee is.  
Fijn dat de radioloog toch weer een wat minder alarmerende boodschap had dan de neuroloog (en wat vermoeiend dat het nu al twee keer is aangepast!) en dat er een badkameroplossing is.  
Ik ben benieuwd wat monster gaat vinden van de traplift!

Ik hoop dat je heel vaak met de traplift en neer mag in je nieuwe huis!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

06-10-2022 om 08:12

Sterkte vandaag met afnemen biopt . ❤️

Succes vandaag in het ziekenhuis! 

Succes vandaag Millie!

Sterkte Millie vandaag!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.