Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


geen woorden. 

Ach wat vreselijk

ogh allerliefste Millie, wat vreselijk. In stilte denk ik aan je.  

Wat afschuwelijk, Millie!

Oh nee toch, Millie 😥  

wat vreselijk Millie, ik denk aan jullie

Verschrikkelijk Millie. Ik krijg het ijskoud. Ik denk aan jullie. 

Wat een klap, alweer.  Je Monster, je man en jij zijn in mijn gedachten. 

Ach nee, Millie wat een enorme klap!!!  Ik weet gewoon niet wat ik schrijven moet.   

Ach nee, wat wisselt (relatief) goed nieuws en slecht nieuws elkaar weer snel af! Vreselijk, ik denk aan jullie  

Millie91 schreef op 30-09-2022 om 10:07:

Slecht nieuws. De plekken zijn wel tumoren, er zijn zelfs nog meer plekken dan we vorige week te zien kregen. Ze zitten op hele gevaarlijke locaties, levensbedreigend. Ik wist het al en ben dus niet overvallen. Maar wel intens verdrietig en bang, voor het einde dat nu ineens heel dichtbij is. Mijn monstertje...hij verdient dit niet 😔

Oh nee… Wat ontzettend 😭. 

Sterkte meissie 💙

Ach wat afschuwelijk, Millie! Geen woorden….

Ik kom nu toch maar uit de meeleesstand. Millie91, wat een verschrikkelijk nieuws heb je gekregen. Wat zal dit zwaar zijn voor jezelf, je man, familie, vrienden en alhoewel hij het nog niet beseft het allerliefste monstertje. Ik wil je alle kracht en liefs toewensen. Ik denk veel aan jou en je mannen. 

Ik lees je heel erg graag en hoop heel erg op een wonder dat je nog bij vele avonturen van monster erbij bent. Je schrijft zo leuk over je gezin en alles wat je beleeft. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.