Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie, omdat je ondanks de rugpiin kennelijk niet te stuiten bent (een cake gebakken? Wow!) en dat mogelijk komt door wervels die ingestort zijn, zou een exoskelet helpen steun te geven? Geen idee of dat exoskelet ergens op moet steunen waar je ook weer pijn van krijgt, maar dat idee kwam bij me op toen ik je in gedachten in de keuken bezig zag.
Zoiets:
https://www.health2work.nl/producten/industrie/fysieke-belasting/exoskeletten?utm_source=bing&utm_medium=cpc&msclkid=fd70f3f6a8c11ff968c490dffa929d2a&utm_campaign=1.1%20-%20Industrie%20-%2030112020&utm_term=exoskelet&utm_content=Exoskelet

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

20-09-2022 om 07:54

Vanuit noord Nederland 
Veel liefs 💋

Wat ben jij een krachtige vrouw! Ik hoop voor je dat de rugpijn snel weer minder wordt

Ik las net op internet dat morfine via een PAC ook een mogelijkheid is.. wellicht is dat iets voor jou?

https://www.amphia.nl/folders/pijngeneeskunde-pijnbestrijding-via-een-intrathecale-port-a-cath-itc-pac

Vanaf hier nog even een snelle dikke knuffel voor jou! 

Ik snap jou reactie!
Goed dat je durft uit te spreken.
Ik zal er niet tegen kunnen als iedereen voor mij allemaal dingen bedenkt.
Daarom staat mijn verhaal ook niet hier en weet alleen jij ervan af.
Liefs kanjer💞

Hoi Millie!

Ik las ooit je topic op Viva heb heb nog vaker aan je gedacht en afgevraagd hoe het met je gaat. Nu kom ik dit topic tegen en wil je veel sterkte wensen. Wat erg om te lezen dat het zo loopt allemaal. Zo ontzettend oneerlijk en verdrietig. ook ik denk aan je en leef met je mee.
Veel liefs 💋 

veel liefs Millie

Millie, allereerst natuurlijk heel veel sterkte. Ik heb helaas geen gouden tip, maar wel een ouder met een inzakkingsfractuur in een ruggenwervel die ontzettend veel verlichting ervaart van een korset dat de rug ontlast en de wervels als het ware wat omhoog en van elkaar afduwt. Misschien kan dat je wat ondersteuning en verlichting bieden naast alle medicatie en in afwachting van een betere oplossing. 

Deze pijn is weer een nieuwe uitdaging om te tackelen. En aangezien het de voorgaande keren ook altijd gelukt is om de pijn weg te krijgen, is er geen enkele reden om te denken dat het nu niet zou lukken. 💪❤️

Het is wel een lange lijst met tegenslagen en verrassingen (vaak geen leuke) die je nu achter elkaar te verstouwen krijgt, Millie. Ik hoop dat de wetenschap dat er tot nu toe steeds ook weer verbetering gekomen is, je helpt, en ik hoop nog veel meer dat die verbetering er ook snel komt.
Was er al een datum voor je mri? En als zo lang stilliggen niet lukt, is er dan een alternatief?

Wat is het zwaar, Millie. En wat doe je het goed met toch weer ergens moed vandaan halen, aangeven wat je nodig hebt, en zelfs een taart gaan bakken! Ook superknap dat je het gesprek met je moeder bent aangegaan, en op jouw voorwaarden. Ik hoop dat de nabijheid van je geliefden en je innerlijke kracht je er vandaag weer doorheen slepen en je helpen volhouden tot de volgende stap. Knuffel!

Fentanylpleisters heb je vast al in een hoge dosis denk ik Millie?

Helaas verder geen tips. Wel word er veel aan je gedacht hier. ❤️

Hoi Millie,
Die tip van een corset vind ik wel een goede. Ik draag een corset, mijn rug is echt kapot ed, niet te vergelijken met jou maar ik merk het echt als ik het niet aan heb.
Je vroeg om tips daarom ondersteun ik deze graag.
Sterkte meis
♥️♥️

geen tips maar wel een hele dikke knuffel, wat ben je toch een dappere strijder Millie 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.