Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat een ellende toch weer met die pijn. Hopelijk kunnen ze je morgen helpen. Sterkte, meisie. Dikke knuf!

Wat een ellende weer meis, het houdt gewoon niet op. Weer zo.n pijn!
Ik hoop dat ze je morgen helpen kunnen.
Voor nu hoop ik dat je een beetje slaapt.
Een warme knuffel voor jou.

♥️♥️

Grom voor de zenuwpijn! Wat balen weer! 

Ach nee, wat vreselijk 🤬 voor je Millie! Ik hoop dat je wel kan slapen nu en dat ze wat kunnen betekenen morgen bij de pijnpoli! 😘

MatureJackal76

MatureJackal76

18-09-2022 om 05:33

ow Millie wat naar zeg! Ik duim voor je dat je afdoende pijnbestrijding krijgt ~ knuffel

Oh nee he. Pijn is zo *piep *. Ik hoop dat ze vandaag een oplossing voor je hebben. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

18-09-2022 om 07:41

❤️

Goedemorgen Millie, ik hoop zo dat ze vandaag iets voor je kunnen doen. Ik duim en duim en duim en duim en stuur positiviteit en liefde jouw kant op 

Ach nee Millie, wat een narigheid.
Ik hoop zo dat de nacht beter is gegaan en de pijnpoli je kan helpen.

🌻dit soort dingen lijken altijd erger te worden in het weekend als de poli minder bereikbaar is... Heb je vandaag een nummer wat je kan bellen of moet je nog een dag geduld hebben?

En ondertussen wil ik zo graag een goede tip geven. Iets wat jou kan helpen / de zenuwpijn oplost. Ik hoop dat de artsen iets weten te bedenken. (En dan het liefst zonder bijwerkingen, 
Of een beetje pijn met je delen. Dan loop ik vandaag mank naar de keuken zodat jij weer een dag extra met man en Monster leuke dingen kan doen. 

Sterkte weer Millie, weer onzekerheid en je voelt je zo machteloos. Maar we kennen je inmiddels, jij blijft toch positief...

Lieve Millie,

al een tijdje lees ik met je mee.
In het kader niet geschoten altijd mis mijn bericht.
Ik ben chronisch ziek en heb helaas ook te maken met zenuwpijn. De weer omslag naar dit herfstweer zorgt ieder jaar voor extra veel pijn bij mij en is bij de pijnpoli voor mede patiënten ook een bekend fenomeen.
Ik duim heel hard voor je dat dit bij jou ook het geval mag zijn, en dat je pijn zonder vervelende behandelingen afzwakt.
Als tweede palexia, deze pijnstiller sleept mij de dagen door, en werkt beter dan andere opiaten bij mijn zenuwpijn, al heb je ongetwijfeld al heel veel soorten gehad.

Ik gun jou samen met monster en manlief ontelbaar mooie en pijnvrije momenten.
Heel veel sterker lieve Millie ♥️

Oh Millie, ik hoop zo dat deze pijn snel voorbij is en dat je snel weer kunt genieten met je mannen 🙏🏻🌸

Lieve Millie ik denk aan je en  hoop dat ze inmiddels de pijn een beetje onder controle hebben. Wat ben jij een bikkel en wat heb je het zwaar. Het is zo oneerlijk  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.