Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Wat ontzettend knap dat je je moeder weer wilt ontmoeten, in deze omstandigheden. Ik begrijp dat het voor jou niet hoeft, maar dat je dit doet voor je moeder.
Het is al vaak gezegd: maar wat ben je een mooi mens.

Je blijft een meid met ballen hoor!! 

Millie, wat ontzettend nobel van jou.
Mijn vader is in 2013 onverwachts overleden en ik had toen een paar jaar geen contact met hem. Ik heb daar tot op de dag van vandaag veel verdriet van. Je geeft je moeder de kans om afscheid te nemen en misschien wel dingen uit te praten. Jij pakt misschien wel een kleine kans dat ze is veranderd en Monstertje er een familielid bij krijgt die heel erg veel van jou weet (tot 10 jaar terug). Ik hoop op een fijne ontmoeting.

Zelf een héél ingewikkelde (lees: geen) relatie met mijn ouders. En dat doet mij elke dag pijn. Dat ze mij en mijn zus verwerpen, dat ze onze uitgestoken handen niet vastnemen. 
Dus, héél goed, Millie dat je dat initiatief hebt genomen. Zowel voor jezelf als voor je moeder. En ooit - als jouw moment daar zal zijn - en er gaan misschien nog allerlei gedachten en mensen door je hoofd, dan heb je ook dat pijnlijke hoofdstuk in je leven getracht in vrede af te sluiten. En of dat gelukt is, dat zal niet aan jou liggen en morgen gaat dat al een heel stuk duidelijker worden.

Maar misschien valt alles mee en leert Monstertje ook een goede (andere) oma kennen.

Ik duim met je mee voor morgen!

Poeh, spannend... En knap! Veel succes morgen. 🌼

O ja, fijn dat het goed gaat met je buik! 

Wat fijn dat de ingreep aan je buik zo goed is gelukt!
Sterkte vandaag met de afspraak met je moeder. Spannend hoor… Dapper dat je haar hebt benaderd! 🙏🏻

Zet m op vandaag Millie, blijf maar dicht bij jezelf. Ik hoop dat het mee valt 💚

Sterkte vandaag en als je moeder zich niet weet te gedragen, stuur haar gerust weg. Het gaat nu om jou!

Ik Hoop dat de ontmoeting met je moeder goed gaat en je er een fijn gevoel aan over houdt 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

10-09-2022 om 11:21

❤️

Nog net goedemorgen.
Millie ik wens je gewoon veel plezier vandaag. Ondanks alle spanningen met rommelende buiken als gevolg, hoop ik dat je een fijn en plezierig gesprek hebt.

Succes vandaag 🍀

Ik hoop dat de ontmoeting met je moeder je brengt waar je op hoopt, en dat de pijn zich koest houdt.

ik hoop dat de ontmoeting met je moeder naar jouw wens verloopt!

Poe, intens zeg. Ik hoop dat je met een rustig gemoed terugkijkt op vandaag.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.