Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Slik Millie, wat een wisselende berichten. Fijn dat jullie meer details hebben over de scan waar iedereen zo van schrok. Heerlijk dat de drain zo goed helpt. Maar ook lastig dat je weet welke dingen je op korte termijn waarschijnlijk moet gaan inleveren.

Maar eerlijk gezegd moet ik, heel egoïstisch, toegeven dat ik het heerlijk vind om je weer met wat meer regelmaat te lezen. Inmiddels weet je wel dat je heel fijn schrijft, maar ook het feit dat je de tijd en ruimte voelt om dingen met ons te delen. Dat voelt voor mij alsof je voorlopig nog allerlei kansen ziet en de hoop nog niet hebt opgegeven. Ik hoop dat dit nog voor lange tijd zo blijft en je nog heel veel kleine avonturen kunt beleven met monstertje, Millie-man en Millie-poes, of je nu in een rolstoel zit of niet.

En wat mij betreft kun je ons meelezers en reageerders geen groter compliment geven dan ons je vriendinnen te noemen  .

BlauweVeer schreef op 25-08-2022 om 20:03:

Slik Millie, wat een wisselende berichten. Fijn dat jullie meer details hebben over de scan waar iedereen zo van schrok. Heerlijk dat de drain zo goed helpt. Maar ook lastig dat je weet welke dingen je op korte termijn waarschijnlijk moet gaan inleveren.

Maar eerlijk gezegd moet ik, heel egoïstisch, toegeven dat ik het heerlijk vind om je weer met wat meer regelmaat te lezen. Inmiddels weet je wel dat je heel fijn schrijft, maar ook het feit dat je de tijd en ruimte voelt om dingen met ons te delen. Dat voelt voor mij alsof je voorlopig nog allerlei kansen ziet en de hoop nog niet hebt opgegeven. Ik hoop dat dit nog voor lange tijd zo blijft en je nog heel veel kleine avonturen kunt beleven met monstertje, Millie-man en Millie-poes, of je nu in een rolstoel zit of niet.

En wat mij betreft kun je ons meelezers en reageerders geen groter compliment geven dan ons je vriendinnen te noemen .

Millie's " vriendinnen" ♥️

Wat fijn je te lezen Millie En wat een rollercoaster weer (ik had altijd een vreselijke hekel aan dat woord als het om heftige situaties met de bijbehorende emoties gaat, maar sinds ik er zelf in zit blijkt het toch wel een erg treffend woord te zijn)
Fijn om te lezen dat je nog een tijdje door kunt/mag, wel een heftig vooruitzicht natuurlijk met de uitvallende functies. Hoe is je huidige huis qua gelijkvloerse opties? En het nieuwe huis? Was de planning nu in november verhuizen, en durf je daar al over na te denken?

Fijn dat de drain werkt! Opluchting! 

Millie, ik heb net even op de site van Stichting Komma gekeken en ik ga deze week een donatie doen 'ter ere' van jou. Voel ik me nog een heel klein beetje nuttig, ook al helpt het jou persoonlijk niet.

Edit: Ik heb toch meteen maar even gedoneerd.

Leslie_Knope schreef op 25-08-2022 om 21:47:

Millie, ik heb net even op de site van Stichting Komma gekeken en ik ga deze week een donatie doen 'ter ere' van jou. Voel ik me nog een heel klein beetje nuttig, ook al helpt het jou persoonlijk niet.

Ik heb ook gekeken en een donatie gedaan!

Dikke knuffel Millie!

zet hem op tijger! Zo trots op je! 

voor een moedige, dappere vrouw die toch alle kansen weer grijpt die haar geboden worden.
Ik hoop dat je ondanks alle berichten die je te horen hebt gekregen een goede nacht hebt lieve Millie.
In ieder geval zonder al dat vocht en daardoor druk in je buik.

♥️♥️♥️♥️

Millie, plaatsvervangend trots op jou. Bikkel. Altijd weer kansen zien én aangrijpen 

Ik moet de laatste tijd steeds vaker je woorden keer op keer opnieuw lezen alhoewel ik je vanaf het begin af aan lees. Het wil maar niet tot me doordringen dat zo'n geweldig mens als jij over niet al te lange tijd afscheid moet gaan nemen van haar leven, van haar kind, man en familie. 

Zo jong, zo puur, zo vol plannen voor de toekomst. Zo intelligent, zo'n zuiver hart. Zo'n liefhebbende moeder en echtgenote. Ik hoop dat het feit dat je zoveel harten hebt geraakt, zoveel mensen geholpen hebt met relativeren,  zoveel mensen bewust hebt gemaakt van hun onzichtbare kroon en wat echt belangrijk is in het leven een piepkleine pleister kan zijn op je enorme gapende verwondingen.

Je hebt vele harten geraakt, veel kinderen een extra knuffel en liefde gegeven door jouw leed hier zo beeldend te omschrijven.
Geen woord die ik bedenken kan om te omschrijven hoe groot jouw nalatenschap is en zal zijn aan talloze mensen en met name moeders die hier meeschrijven en meelezen.

Wij allemaal blijven kaarsjes aansteken, bidden en hopen op een wonder voor jou. Iedere dag weer, ieder op zijn eigen manier. Want wonderen bestaan gewoon nog steeds en gebeuren iedere dag, op vele manieren. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-08-2022 om 07:45

❤️

Kadushi schreef op 26-08-2022 om 01:31:

Ik moet de laatste tijd steeds vaker je woorden keer op keer opnieuw lezen alhoewel ik je vanaf het begin af aan lees. Het wil maar niet tot me doordringen dat zo'n geweldig mens als jij over niet al te lange tijd afscheid moet gaan nemen van haar leven, van haar kind, man en familie.

Zo jong, zo puur, zo vol plannen voor de toekomst. Zo intelligent, zo'n zuiver hart. Zo'n liefhebbende moeder en echtgenote. Ik hoop dat het feit dat je zoveel harten hebt geraakt, zoveel mensen geholpen hebt met relativeren, zoveel mensen bewust hebt gemaakt van hun onzichtbare kroon en wat echt belangrijk is in het leven een piepkleine pleister kan zijn op je enorme gapende verwondingen.

Je hebt vele harten geraakt, veel kinderen een extra knuffel en liefde gegeven door jouw leed hier zo beeldend te omschrijven.
Geen woord die ik bedenken kan om te omschrijven hoe groot jouw nalatenschap is en zal zijn aan talloze mensen en met name moeders die hier meeschrijven en meelezen.

Wij allemaal blijven kaarsjes aansteken, bidden en hopen op een wonder voor jou. Iedere dag weer, ieder op zijn eigen manier. Want wonderen bestaan gewoon nog steeds en gebeuren iedere dag, op vele manieren.

Wat heb je dit mooi verwoord Kadushi 

Goedemorgen Millie, vandaag weer in mijn gedachten ♥️

Lieve Millie,
Wat fijn dat de drain werkte! Ik hoop dat je vannacht weer wat beter hebt kunnen slapen daardoor en de klachten nog weer wat afgenomen zijn. 
Je bent een ontzettend sterke vrouw en je kunt zeker nog een onwijs goede moeder zijn in een rolstoel! Je staat voor moeilijke, onmogelijke keuzes. Ook ik blijf hier hopen op een wonder voor jou en nog een lange tijd samen met Monstertje, je man en poes♥️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.