Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Lieve Millie, mijn aller-, allerbeste wensen voor deze behandeling. Ik leef zo met je mee en als iemand het verdient om positieve resultaten te krijgen, dan ben jij het wel!

Wat zou het toch fantastisch zijn als deze behandeling jou gaat helpen Millie... meer tijd met je mannen, het is jou zo ontzettend gegund, mijn duimen draaien (weer). 😘

Beste bericht van de dag! Zet hem op injectie attack! Zet hem op Millie, kanjer!!

Dit is een goed bericht Millie. Nu hopen dat je je er niet ziek door gaat voelen. We wensen je allemaal het beste wat deze kans je biedt 

Ik was uitgelogd, dus kreeg niet mee dat er weer nieuwe berichten waren. Ben weer bijgelezen. Heel fijn dat je toch mee mag doen, hoop voor je dat het gaat helpen. 

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

Go Millie! Ik duim heel hard mee! 🍀🍀🍀

Ik ga heel hard duimen en nog meer positiviteit je kant op stralen.
Meer kan natuurlijk haast niet, maar dat terzijde.
♥️♥️

Millie91

Millie91

13-10-2022 om 07:29 Topicstarter

♥️❤️❤️❤️❤️

Bedankt voor al jullie berichtjes en medeleven! Elke keer als ik de browser open, zie ik weer allemaal cadeautjes in dit topic. Superlief.

Gisteren was goed te doen, had wel veel hoofdpijn, dus heb veel gerust nadat mijn man rond 16u wegging om Monstertje te halen en mee naar huis te nemen. De hoofdpijn ebde toen een beetje weg, maar vlamde weer op rond de tijd dat ik mijn avondpillen moest nemen. Dat kwam dus goed uit.

Vannacht niet zo goed geslapen, de lucht is hier ontzettend droog, dus had steeds een droge mond die me wekte. De zuster kwam vanochtend netjes voor haar controles, en wie heeft er weer koorts...yep het is Millie. En dat is niet het enige, ik heb vannacht ook weer een gebroken rib opgelopen. Dat voel ik heel duidelijk, ik herken het van de vorige keer...dus goed ademen is moeizaam, maar ook straks met de krukken zie ik niet echt voor me. 

Zucht, de eerste behandeling is binnen en daar ben ik heel blij mee, maar ik voel me nog totaal niet de overwinnaar op dit moment.

hè verdorie Millie, sterkte! Ik hoop dat het vanaf dit punt beter zal gaan 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

13-10-2022 om 08:32

Een hele dikke knuf van mij 

Och Millie, wat naar van de koorts en je rib Moest je sowieso in het ziekenhuis blijven voor de behandeling? Hoe lang zou je moeten blijven?
Heel veel sterkte daar

Ik had niet door dat je opgenomen moest worden voor de behandeling, Millie.  Hoe lang denk je dat je moet blijven?
Fijn dat je arts meeging in je wens wel mee te doen aan de studie!

Mogelijk een overbodig advies,maar ik geef het toch, wie is het toch nuttig. 

Door medicijngebruik heb ik vaak een droge mond, vooral 's nachts. Wat echt goed helpt is dit: https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/oracoat-xylimelts-voor-droge-mond-muntvrij.htm?channable=00de4f6964003831323139581d&cross=0&dtext=0&dtag=0&dmenu=0&dpath=0&dafval=0&dvraag=0&drel=0&ingr=0&gclid=CjwKCAjw7p6aBhBiEiwA83fGuuEq2U34Ovz9gQ_l572LqBCcU9ZP9iCpT4wvigkxZSjemoqHnrHaXRoCBRYQAvD_BwE

Dit merk is op verschillende plaatsen te koop, met of zonder lichte muntsmaak.

Hou je taai Millie, houd moed. Ook vanuit Brabant wordt er aan je gedacht.

Lieve Millie, 
Ik wist ook niet dat je tijdens je behandeling in het ziekenhuis moest blijven. Heel veel sterkte, zet hem op! Een dikke knuffel tegen de pijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.