Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Haha! Ik zie nu een Millie voor me aan een tafel in een lunchroom met allemaal kleine tafeltjes eromheen met allemaal fruit en slagroom. Maar in dit geval zit je niet op een stoel maar zitlig je op zo’n romeinse sofa, word je ondertussen toegewapperd met palmbladen door jouw romeinse lekkere man (geen idee hoe jouw man eruit ziet maar ik stel me hem zo maar even voor) en  stop je druiven en aardbeien in je mond alsof je Bachus bent 😅. 

Oh wauw wat goed dit. Op naar nog meer mooie dagen!

Ik wens je nog vele goeie dagen toe. 🌹

Wat ontzettend fijn Millie dat je zo.n fijne dagen hebt waarbij je echt kunt genieten. 
Jullie alle drie eigenlijk, samen als gezinnetje. 
Wat waardevol en wat is het je gegund,  je bent en blijft een topper.
Geniet de komende dagen van het mooie weer lieverd!
Heel veel liefs en een dikke knuffel.
♥️♥️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

30-08-2022 om 08:43

Ik gun je weer een fantastische dag ❤️

Goedemorgen dappere Millie ♥️ dat je vandaag weer een mooie dag mag hebben met kind, man en lekker eten 

jammie, jammie, mmmhhh! 
🥐🍦🍨🍿🍇🧀

Wat superfijn dat je nu zulke goede dagen hebt, Millie! Ik wens je nog ontzettend veel genietmomenten toe met de mensen die jou lief zijn (en de kat) 

Wat fijn Millie, dat je geniet van leuke dagen met man en monstertje. Geniet ook maar volop van al het lekkers! 
Ik gun je nog heel veel geniet-momenten Millie.
Dikke knuffel van mij; je bent echt een topper!

Ieder mooi moment is er weer één. Hopelijk volgen er nog vele. ❤️🍀

Wat fijn dat je weer wat kunt genieten. Je beschrijft heel mooi hoe je enerzijds geniet terwijl er anderzijds zoveel onzeker is. Je vervalt niet in een "slachtofferrol" maar ook niet in een -ik ga dit wel even overwinnen scenario- gezien je heel goed de realiteit weet en dit ook deelt.  Dat is een lastige balans en moeilijk om "goed" over te brengen naar buitenwereld, weet ik uit ervaring. 

Ik kom niet zoveel op forum, en zag nu dat je ook nog even ook op mij persoonlijk hebt gereageerd. Ik waardeer dit zeer maar neem vooral je eigen geniet tijd!. Mocht je ergens tegen aan lopen, hier zijn best veel mensen met allerlei ervaringen. 

Nog even voor jou ter rustige overdenking- Je bent niet verplicht zorg af te nemen bij de thuiszorg. Je kunt ook voor een PGB kiezen. Het voordeel daarvan kan zijn dat je ook mensen uit eigen netwerk kunt betalen naast evt zelfstandige verpleegkundigen of een mix eigen netwerk en thuiszorg. Ik heb ca 15 uur per dag zorg via eigen gekozen mensen bij mij thuis. Mocht je meer info willen kun je mij ook altijd berichtje sturen. Maar vooral doen wat jij het liefste doet en nu het beste past!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

31-08-2022 om 07:40

Goedemorgen lieve Millie 
Ik gun je goede momenten 🍀🍀

Goedemorgen lieve Millie, vandaag weer een mooie zonnige dag vol liefde gewenst ♥️

Alles nog 'naar wens', Millie?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.