Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


geniet-iedere-dag.jpg

Heb een mooie dag Millie met alleen Leuke en Lekkere dingen.
Een echt L-dag dus!
En ik doe er nog een elletje bij:
vanwege Letterkoekje 

Wat fijn om te lezen dat je je nu zoveel beter voelt, leuke dingen doet en eetlust hebt. 

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit niet verwacht had toen je in die diepe put zat.
En toch ben je daar weer uitgeklommen. Wat een veerkracht! 

Dat dit maar heeeel lang mag duren Lieve Millie.

Ik sluit me bij alle anderen aan. Wat blijf jij een veerkracht houden! Ik hoop dat je je nog een hele tijd zo kunt voelen.

Wat is het je gegund dat je in het nu kunt genieten Millie. Ik hoop voor je dat dat je ook nog voor langere tijd gegeven is. 

dat het zo een tijd mag blijven 😊

Superfijn dat je zo aan het genieten bent! Dat er nog maar heel veel mooie momentjes bij mogen komen! 🤞

Klinkt super Millie !

Living your live to the max

Wat een fijn, positief en realistisch bericht. Geniet zolang je genieten kan! Ik denk dat kwaliteit uiteindelijk voor kwantiteit gaat! Dikke knuffels 😘

ik ben blij  dat je nu kunt genieten van je mannen Millie! 

Make each day count! ♥️

Jeetje Millie, wat ben je toch positief, zooo knap hoe jij ook in deze fase veel geluksmomentjes kan creëren. Ik wens je een mooie dag, het hele aankomende jaar lang.

Respect Millie, Geniet!!

Straks ga je je nog druk maken om vetrolletjes en onderkinnen met al die lekkere dingen. Dat zou wat zijn

Je bent een fantastisch persoon Millie!
Veel geluk met je man, zoon, broer, zus, vrienden.... xx

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.