Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Goedzo Millie, ben trots op je. Dat je toch de thuiszorg even liet weten dat Millie niet hun patientje zonder mondige mond is en dat ze niet als nummer behandeld wil worden. Kom op zeg!

 

❤️

Ik durf hier nog amper te lezen, ik ben zo bang dat het vocht in je buik terug gaat komen. 

Millie91

Millie91

29-08-2022 om 04:57 Topicstarter

Wat ontzettend fijn dat er zoveel aan mij gedacht wordt! 

Ik ben niet iemand die zich aanstelt, of graag vals alarm slaat. Maar het lijkt erop dat ik me op dit moment toch wéér uit de diepe put heb weten te trekken waar ik in het ziekenhuis niet meer uit dacht te komen. Ik heb zeer weinig pijn, voldoende energie, kan rechtop zitten zolang ik wil. Ik kan met kruk lopen naar het speeltuintje op de hoek, en naar de supermarkt. Ik heb dankzij de dexamethason, die ik (helaas) weer moet slikken vanwege de bestralingen, ook veel eetlust, dus ook daar profiteer ik zoveel mogelijk van voor ik waarschijnlijk weer misselijke episodes krijg. Mijn huidige cravings: nectarines, aardbeien met slagroom, sowieso fruit en sapjes en smoothies. En ijs, en broodjes met pure  hagelslag, en pannenkoeken 

Watertoren, wat lief dat jij je zo ongerust maakt over mijn buik. Ik ben ook bang voor snelle terugkeer van het vocht. Maar op dit moment zit mijn buik volgens mij vooral vol met de lekkere dingen die ik allemaal eet 🙊

Dus vandaar hier stilte. Want ik ben enorm aan het genieten. Door het stoppen van de behandeling, hoe verdrietig ook, is mijn pijn veel beter, ik heb weer kleur op mijn gezicht, mijn haar wordt weer voller. Ik zie dezelfde gezonde vrouw als vroeger weer als ik in de spiegel kijk (tot ik weer een bolle kop krijg van de dexa). Als thuiszorg komt, zit ik aangekleed en gedoucht op de bank. Dit weekend zijn we dus weer veel lekker buiten geweest in de speeltuin, monstertje laten uitrazen. Mijn god, wat een energie heeft dat manneke, hij is binnen echt niet meer te houden! Lekker uit lunchen geweest (jullie weten inmiddels denk ik wel dat dat voor mij het ultieme genieten is) zonder dat dat werd gelimiteerd doordat ik pijn kreeg van het zitten op ongeschikte stoelen. Na het avondeten nog een rondje buiten lopen langs de ijssalon, monstertje een bolletje stracciatella. Een gewoon gezin zijn, dat geniet en herinneringen maakt. 

De dood voelt weer heel ver weg, ineens. Maar we weten natuurlijk allemaal dat dat niet waar is. Ik steven er, lopend met kruk dan weer wel, rechtstreeks op af. Zonder behandeling. Maar deze periode doet me ook heel erg twijfelen of ik een eventuele volgende behandeling wel zou willen. Inleveren hoe ik me nu voel wil ik natuurlijk niet. En de resterende opties zijn niet super hoopvol te noemen. Ik bekijk het nu maar per dag, wat me op dat moment het meest blij en comfortabel maakt. Want pijn kan zomaar opsteken of terugkomen, en ook kan ik in een ogenblik weer omslaan naar 'terminaal'. Dan denk ik er misschien weer heel anders over. 

Monstertje heeft sinds de twee weken ziekenhuis helaas wel weer een hele intense papa-fase. Ik snap het zo goed. Maar wat voelt het zonde dat ik nu thuis kan zijn, er voor hem kan zijn. Kan spelen en troosten. Maar hij weet natuurlijk niet hoe kostbaar dat is. En dat is misschien ook het beste. Ik ben er in elk geval voor hem zolang het kan. Het is alleen al zo fantastisch dat mijn man lekker kan gaan douchen omdat ik monstertje kan entertainen, en dat we kunnen overleggen over ouderschapskwesties. Want het opvoeden is nu echt begonnen..ik ben niet voor niets om 4 uur wakker 

Ik hoop dat jullie allemaal nog lekker slapen. ❤️

Lieve Millie, Ja ik maakte me zorgen over het vocht in je buik. Gelukkig zit het nu vol met lekker eten. Ik denk dat als de dood echt komt dat je dat voelt en weet. Bij mijn overleden man was dat echt zo.

Wat fijn om weer een goed bericht te lezen.  Hoop dat jullie nog heel lang door kunnen genieten op deze manier 😘

Goedemorgen Millie, wat fijn om dit bericht te lezen, dat je je weer beter voelt, kan vermaken met je gezin en heerlijk hebt gegeten ♥️.

Kregen jullie ook niet binnenkort de sleutel van jullie nieuwe huis? 

Ik wens je vandaag een fijne dag toe, samen met je mannen en dat je je ook vandaag tegoed mag doen aan alles wat je graag eet ♥️

Heerlijk millie! Dat deze dagen nog maar lang mogen blijven 😊 
Heel fijn ook dat je buik weer leeg is en vooral gevuld is met lekker eten 😋 
We hebben nog mooie weken in het vooruitzicht, dus genieten van de zon, je mannen en dat je jezelf zo goed voelt, en je leeft nu dus inderdaad nu elke dag genieten!
Ik luister zelf graag naar Diggy Dex, en ik weet niet of je het nummer kent, maar alles is nu van hem dat is ook zo een mooi en waar nummer wat dat betreft ♥️

Eet smakelijk en ik hoop dat je nog heel lang zo mag voelen!

Jaaaaa kanjer!! Je hebt je weer uit de diepe put getrokken. Onvoorstelbaar. Wat ben jij sterk. 

Wat heerlijk Millie 🌻

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

29-08-2022 om 09:14

❤️

Wat een puurheid en wat een oerkracht lees ik bij je. Ongelooflijk 
Een hele fijne dag met veel liefde en genieten 

Wat fijn Millie, dat je nu zoveel kunt genieten van monstertje en man. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.