Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Picunia
07-11-2024 om 18:35
Dat is toch jammer, Lientje. Bij Kwantum of Hema zijn gordijnen niet heel duur en kun je op maat laten maken. Maar goed, kan later ook nog wel. Hoewel het mijn ervaring is, dat het dan nog jaaaaaren kan duren. Hier hebben we de badkamer gerenoveerd in 2003 op een klein betegeld stukje na, boven de deur. Dat moet nog steeds gevoegd worden. Nu de hele bovenverdieping is aangepakt, gaan we binnenkort, denk ik, ook nog iets aan de badkamer doen. We hebben dringend een nieuw badmeubel nodig.
lientje69
07-11-2024 om 20:02
Picunia schreef op 07-11-2024 om 18:35:
Dat is toch jammer, Lientje. Bij Kwantum of Hema zijn gordijnen niet heel duur en kun je op maat laten maken. Maar goed, kan later ook nog wel. Hoewel het mijn ervaring is, dat het dan nog jaaaaaren kan duren. Hier hebben we de badkamer gerenoveerd in 2003 op een klein betegeld stukje na, boven de deur. Dat moet nog steeds gevoegd worden. Nu de hele bovenverdieping is aangepakt, gaan we binnenkort, denk ik, ook nog iets aan de badkamer doen. We hebben dringend een nieuw badmeubel nodig.
Haha herkenbaar. Hier moeten ook nog de puntjes op de i gezet worden. Nog wat schilderen enz Deurbeslag erop. Plintje.
Jaren terug hadden we een verstopping. Vloer in de badkamer eruit gejekkerd. Nieuwe buizen erin. Stalen plaat eroverheen en daar de badmat op. Ligt na 7 jaar nog steeds zo. Afijn. Volgend jaar staat de badkamer op de nominatie om vernieuwd te worden.
lientje69
08-11-2024 om 19:07
Dochter heeft een zittingsdatum voor de rechtzaak. Duurt nog even maar waar verdringen en net doen of er niks aan de hand is de laatste tijd redelijk werkte, komt nu alles weer flink boven. Ik ben gestresst, schouders en nek staan vast en heb behoorlijk pijn. Zon geestelijke impact als dat dan heeft!
Morgen gelijk maar mail sturen om vrij te vragen die dag. En ook dat ze me niet de dag ervoor een nachtdienst geven. Zie ik ze ook nog voor aan nl. De roosteraars zijn niet zo slim bij ons af en toe.
lientje69
08-11-2024 om 19:33
Broodjebrie schreef op 08-11-2024 om 19:17:
heel veel sterkte lientje.
Dank je Broodjebrie!
Alcedo
09-11-2024 om 10:42
Mijn hectische week is achter de rug. Ik wilde vanochtend een stuk schrijven maar dat heb ik maar uitgesteld tot morgen of maandag. Ik ben nog te druk in mijn hoofd. Dus andere nuttige dingen gedaan en dat is ook wel weer wat waard.
Vanavond nog visite, morgen en maandag geen verplichtingen gelukkig.
lientje69
11-11-2024 om 16:51
Drie dagen gewerkt en morgen met een vriendin op stap. Dat heb ik niet zo goed gepland
Vandaag is het mijn trouwdag. Gisteravond heerlijk uit eten geweest.. Vandaag niet want het is Sint Maarten en dan moet ik thuis zijn uiteraard. Wil geen kindjes teleurstellen.
Picunia
11-11-2024 om 20:58
Hier ook Sint Maarten. Kwam er om vier uur achter dat ik niets in huis had voor de kindertjes. Nou komen hier nooit veel, maar toch.. Snel maar wat gehaald. Er kwamen welgeteld vijf kinderen.
Morgen voor het bevolkingsonderzoek borstkanker en dan ‘s middags naar de neuroloog voor de uitslag van de MRI. Man moet werken, dus zus gaat mee. Daarna gaan we naar onze jarige broer.
Drukke dag zo. Nu lekker naar bed en nog even een filmpje kijken.
Picunia
11-11-2024 om 21:00
Alcedo, ik hoop dat deze week wat rustiger is en er meer rust komt in je hoofd.
BroodjeBrie, hoe is het met je verkoudheid?
lientje69
11-11-2024 om 21:08
Picunia schreef op 11-11-2024 om 21:01:
Oh en Lientje, gefeliciteerd met je trouwdag! Hoe lang ben je getrouwd?
30 jaar. En 40 jaar samen.
We hadden 2 kinderen hier dus dat was niet veel.
Veel sterkte gewenst voor morgen Picunia!
Broodjebrie
11-11-2024 om 21:35
Picunia schreef op 11-11-2024 om 21:00:
Alcedo, ik hoop dat deze week wat rustiger is en er meer rust komt in je hoofd.
BroodjeBrie, hoe is het met je verkoudheid?
Al een stuk minder gelukkig. Vandaag ook weer gewerkt, dat ging oké. Morgen heb ik een vrije dag genomen want ik moet naar de oogarts. Ik heb om 9.00 de afspraak dus dat is lekker op tijd.
Heb nog wel wat last van mijn keel, vooral als ik veel praat. Dan is mijn stem ook half weg, dus buiten werk om zoveel mogelijk stemrust