Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
Broodjebrie
12-11-2024 om 12:18
bedankt! Inmiddels weer thuis met goed nieuws. Geen afwijkingen gevonden, alles ziet er goed uit. Dus met dit bericht weer terug naar de opticien.
Zit alleen wel te twijfelen of ik bij deze opticien moet blijven, ik hoor er steeds meer klachten over en mijn oogarts vermoed dat mijn ogen niet goed zijn opgemeten destijds. Dus ben nu een beetje aan het rondvragen bij andere brildragers, welke opticien zij hebben.
lientje69
12-11-2024 om 19:28
Gelukkig broodjebrie. Ik zit bij een opticien die niet bij een keten is aangesloten maar zelfstandig is. Duurder maar wel altijd goed.
Broodjebrie
12-11-2024 om 19:49
lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:28:
Gelukkig broodjebrie. Ik zit bij een opticien die niet bij een keten is aangesloten maar zelfstandig is. Duurder maar wel altijd goed.
Ja er zijn zoveel opties wat opticiens betreft.. ik zit nu nog bij een grote keten.
lientje69
12-11-2024 om 19:51
Broodjebrie schreef op 12-11-2024 om 19:49:
[..]
Ja er zijn zoveel opties wat opticiens betreft.. ik zit nu nog bij een grote keten.
Ja die grote ketens zijn wij dus van af gestapt. Daar ging zó veel fout....
Broodjebrie
12-11-2024 om 20:33
lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:51:
[..]
Ja die grote ketens zijn wij dus van af gestapt. Daar ging zó veel fout....
Ik geloof je meteen..
Hier in het centrum zitten best veel opticiens zag ik. Ik ga eens goed oriënteren en rondvragen.
lientje69
13-11-2024 om 06:48
Een slechte nacht gehad en vandaag flink pijn. Dat had ik al zien aankomen want mijn dagje weg gisteren was slecht gepland. Drie dagdiensten en dan een uitje was niet slim maar vriendin kan ook niet altijd en ik werk onregelmatig dus tsja. Vandaag meeerdere dingen op mijn planning die ik zoveel mogelijk ga schrappen. Twijfel nog over zwemmen vanmiddag. Is eigenlijk wel goed voor mijn lijf natuurlijk maar óók weer inspanning. Ik kijk even hoe de dag loopt.
Alcedo
13-11-2024 om 08:48
Hele opluchting BB!
Ik zit ook niet bij een grote keten, maar bij een zelfstandige opticien. Hij is duurder, maar ik zit er al 25 jaar zonder klachten.