Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Succes bij de oogarts  broodjebrie!

Succes vandaag BB!

bedankt! Inmiddels weer thuis met goed nieuws. Geen afwijkingen gevonden, alles ziet er goed uit. Dus met dit bericht weer terug naar de opticien.
Zit alleen wel te twijfelen of ik bij deze opticien moet blijven, ik hoor er steeds meer klachten over en mijn oogarts vermoed dat mijn ogen niet goed zijn opgemeten destijds. Dus ben nu een beetje aan het rondvragen bij andere brildragers, welke opticien zij hebben.

Gelukkig broodjebrie.  Ik zit bij een opticien die niet bij een keten is aangesloten maar zelfstandig  is. Duurder maar wel altijd goed.

lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:28:

Gelukkig broodjebrie. Ik zit bij een opticien die niet bij een keten is aangesloten maar zelfstandig is. Duurder maar wel altijd goed.

Ja er zijn zoveel opties wat opticiens betreft.. ik zit nu nog bij een grote keten.

Broodjebrie schreef op 12-11-2024 om 19:49:

[..]

Ja er zijn zoveel opties wat opticiens betreft.. ik zit nu nog bij een grote keten.

Ja die grote ketens zijn wij dus van af gestapt. Daar ging zó veel fout....

lientje69 schreef op 12-11-2024 om 19:51:

[..]

Ja die grote ketens zijn wij dus van af gestapt. Daar ging zó veel fout....

Ik geloof je meteen..

Hier in het centrum zitten best veel opticiens zag ik. Ik ga eens goed oriënteren en rondvragen. 

Een slechte nacht gehad en vandaag  flink pijn. Dat  had ik al zien aankomen  want mijn dagje weg gisteren  was slecht  gepland.   Drie dagdiensten  en dan een uitje was niet slim maar vriendin  kan ook niet altijd  en ik werk onregelmatig  dus tsja. Vandaag meeerdere dingen op mijn planning die ik zoveel mogelijk  ga schrappen.  Twijfel nog over zwemmen  vanmiddag.  Is eigenlijk  wel goed voor mijn lijf natuurlijk  maar óók  weer inspanning.  Ik kijk even  hoe  de dag loopt. 

Hele opluchting BB!
Ik zit ook niet bij een grote keten, maar bij een zelfstandige opticien. Hij is duurder, maar ik zit er al 25 jaar zonder klachten. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.