Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Vandaag de hele dag voor de Sinterklaasactie in touw. Net thuis en de koek is helemaal op. Ik weet niet of ik dit volgend jaar weer ga doen, ik trek het maar net (niet). Maar 900 cadeautjes ingepakt en in rugzakken gedaan (met een team). Morgen en overmorgen worden ze uitgedeeld, maar daar ben ik niet bij betrokken. Nu uitrusten en dus niks meer doen.

Dat is ook wel heel veel Picunia! Hopelijk  kan je lekker  bijkomen  en heb je er niet te veel last van.

Hier weer een pittige  werkdag gehad. Nu met de benen omhoog  op de bank. Morgen weer zo'n dag voor de boeg nl. Het begint gelukkig  al op te schieten naar mijn vakantie.  Ben er aan toe wel.

Wanneer ga je met vakantie, Lientje?

Ik heb vannacht goed geslapen, maar werd wakker met rugpijn. Gelukkig, behalve een tandartsafspraak, geen verplichtingen.

Jeetje Picunia, wat druk geweest! Sterkte bij de tandarts!

Ook hier druk met vrijwilligersdingen. Maar nu doet mijn labelprinter het niet meer dus kan ik niet verder met dat wat eigenlijk vandaag wel moest.

Genoeg andere dingen te doen, dat wel. Mijn afspraak van vanochtend ging niet door helaas, maar het levert me wel wat vrije tijd op. Vanavond nog een online afspraak.

Man vindt dat ik teveel doe...

Hopelijk  ging het goed bij de tandarts  Picunia en  viel het mee.

Alcedo, en wat vind jij?

Ik ga de 16e op vakantie en kom de 20e weer thuis. Is een midweekje maar lekker  hoor. Zin in.

Weer een drukke werkdag achter de rug net als gisteren. Maar ik vind het zó leuk  de meeste keren.  Al die verpleegtechnische  handelingen, de regeldingen, medische zaken. De laatste 2 dagen weer 2 dingen  gedaan  die ik niet  eerder kon. Zo gaaf!

Ik heb lekker vrij vandaag.  Ben nu gedichten aan het schrijven  en  cadeaus  aan het inpakken.  Heb voor alle gezinsleden  een aardigheidje  gekocht. Dinsdag  ga ik naar dochter en schoondochter  in Schiedam  , die heb ik al  2 maanden niet gezien en de komende  maand zit het er ook niet in dat ze hierheen  komen. Dus dan gaat de berg  maar naar Mohammed zogezegd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.