Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Alcedo schreef op 25-07-2024 om 20:29:

[..]

Slim. Uiteindelijk is het ook het probleem van de organisatie en niet van de werknemers.

Klopt.

Alcedo schreef op 25-07-2024 om 20:29:

[..]

Slim. Uiteindelijk is het ook het probleem van de organisatie en niet van de werknemers.

Ja maar het wordt helaas  wel het probleem  van de werknemers gemaakt.  Want je moet voor 2 werken.

lientje69 schreef op 26-07-2024 om 00:22:

[..]

Ja maar het wordt helaas wel het probleem van de werknemers gemaakt. Want je moet voor 2 werken.

Mijn werkgever, of eigenlijk vooral mijn coördinator, denkt meer in het belang van cliënt. En ergens snap ik dat wel want ik heb de afgelopen tijd genoeg schrijnende verhalen gehoord over cliënten die al wekenlang zonder hulp zitten, maar op deze manier legt ze de werkdruk voor ons wel steeds hoger. 

En vanaf september ga ik meer therapie krijgen dus dan ga ik echt niet extra werken. Ik heb mijn eigen cliënten en dan is dat al meer dan genoeg. En dan voel ik me weer verplicht om dat haar uit te gaan leggen. 

Broodjebrie schreef op 26-07-2024 om 07:26:

[..]

Mijn werkgever, of eigenlijk vooral mijn coördinator, denkt meer in het belang van cliënt. En ergens snap ik dat wel want ik heb de afgelopen tijd genoeg schrijnende verhalen gehoord over cliënten die al wekenlang zonder hulp zitten, maar op deze manier legt ze de werkdruk voor ons wel steeds hoger.

En vanaf september ga ik meer therapie krijgen dus dan ga ik echt niet extra werken. Ik heb mijn eigen cliënten en dan is dat al meer dan genoeg. En dan voel ik me weer verplicht om dat haar uit te gaan leggen.

Heftig BB, meer therapie.

lientje69 schreef op 26-07-2024 om 00:22:

[..]

Ja maar het wordt helaas wel het probleem van de werknemers gemaakt. Want je moet voor 2 werken.

Ik snap dat het zo voelt, maar hoe meer werknemers oplossen, hoe minder de werkgever het probleem ziet. 

Ik werd vanmiddag wakker met hevige pijn in mijn onderrug. Geen idee waar dat nu weer vandaan komt.

Vandaag is wel een heerlijk rustige dag. Vanochtend wel het e.e.a. gedaan, maar niet fysiek inspannend. Ook morgen en zondag is het lekker rustig. Maandag ga ik proberen nog een beetje tijd aan mijn hobby te besteden, aangezien ik het volgende week rustig lijk te hebben. 

Alcedo schreef op 26-07-2024 om 17:18:

[..]

Heftig BB, meer therapie.

Ja.

Ik had vandaag  ook een leuke dag. Na een intensieve  avonddienst  heb ik vanmorgen  eerst boodschappen gedaan.  In huis wat opgeruimd en toen iemand van het forum opgehaald  van de trein die op visite  kwam. Gezellig   gekletst, lekker  geluncht.  Toen haar weer naar de trein gebracht, paard getraind  en de weide uitgemest. Toen thuis gegeten en nu lekker op de bank met de beentjes omhoog.

Vandaag naar oudste geweest. Die heeft het duidelijk moeilijk  . Huis was echt een teringzooi en flink vies   Heb flink opgeruimd  en gesopt met als gevolg veel pijn bij me. Nu inmiddels thuis op de bank.

Mijn dag begon goed vanmorgen  dus flink wat gedaan.  Nu begint  echter de pijn weer op te komen. Jammer, het ging de laatste tijd vrij redelijk. Een werkbare pijn . Nu is het flink vervelend  dit weekend.  Tandje terug dus maar. Iets meer rust nemen.  Aangezien  ik morgen en overmorgen  nachtdiensten  heb , is dat wel verstandig.

Stil hier zeg...

Is dat een goed of een slecht teken?

ik ben even in de meeleesstand. Zowel werk als privé best druk. Wel even pauze van therapie ivm vakanties dus dat geeft even iets meer ruimte.

Broodjebrie schreef op 29-07-2024 om 20:42:

ik ben even in de meeleesstand. Zowel werk als privé best druk. Wel even pauze van therapie ivm vakanties dus dat geeft even iets meer ruimte.

Sterkte  broodjebrie.  Wel fijn dat je even pauze hebt van je therapie  als je al zoveel aan je hoofd hebt. 

lientje69 schreef op 29-07-2024 om 21:02:

[..]

Sterkte broodjebrie. Wel fijn dat je even pauze hebt van je therapie als je al zoveel aan je hoofd hebt.

Zeker. Dank je wel.

Ik heb ook pauze van therapie. Gisteren dus heel therapeutisch verantwoord mijn ochtend besteed aan mijn hobby

Daar wel rare vlekken die lijken op tekenbeten, aan overgehouden. Irritant.

Verder ben ik vooral druk, zowel daadwerkelijk als in mijn hoofd. Ik merk dat mijn emmer nog steeds te vol zit zeg maar...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.