Gezondheid en welzijn
SuzyQFive
08-07-2021 om 21:32
Leven met pijn, kletsend het jaar door.
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging verwijderd door moderator ivm in strijd met huisregels.
lientje69
23-12-2024 om 16:00
Picunia schreef op 23-12-2024 om 15:05:
Het leek inderdaad veel langer. Nu weer thuis en vandaag Kerstboodschappen gedaan, met ongeveer de hele stad. Mijn hemel, wat was het druk! Toch weer veel te zwaar gesjouwd, dus weer pijn in mijn rug. En, heel stom, geen eten gehaald voor vanavond. Maar eens kijken of er nog iets anders in de vriezer ligt dan erwtensoep.
Balen van je rug. En ja, je bent dan zo gefixeerd op kerst dat je de andere dingen vergeet. Herkenbaar wel. Ik ben net met moeder nog even voor de laatste versdingen geweest. Viel mij eigenlijk nog wel mee met de drukte. Had zowaar een parkeerplaatsje en bij de kassa hoefde ik ook niet lang te wachten.
Ambra
23-12-2024 om 22:01
in april schreef ik dat ik een handbike te leen had via Uniek Sporten. Na de leerperiode van 4 maanden heb ik bij mijn gemeente via de WMO een sportbudget aangevraagd. En gekregen! Daarna via uniek sporten ook een aanvraag gedaan, en ook gekregen! Moest 250 euro zelf bijleggen, dat is niks op dat hele bedrag, en nu wordt er dus eentje gebouwd voor me. Ben zo blij
En vandaag is mijn elektrische step gekomen, een aandrijving voor op de rolstoel.( Zelf aangeschaft )Deze kan ik zelf verzekeren in tegenstelling tot mijn huidige aandrijving, en daardoor met minder stress mee op vakantie nemen. Bovendien kan ik deze makkelijk zelf tillen, zodat ik zelfstandig kan reizen naar mijn sibling als die geëmigreerd is. ( Volgend jaar). Het idee dat ik niet zelfstandig naar hem toe kon vliegen stond me totaal niet aan.
Heb nu dus straks 3 aandrijf opties voor aan de rolstoel Ik weet niet wat me overkomt. Ben er wel heel blij mee, en denk dat ik alles echt ga gebruiken, afhankelijk van de situatie.
Wat een weelde..
lientje69
23-12-2024 om 22:22
Jemig Ambra wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Snap dat je blij bent. Heerlijk , ben zo blij voor je.