Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.

Picunia schreef op 23-12-2024 om 15:05:

Het leek inderdaad veel langer. Nu weer thuis en vandaag Kerstboodschappen gedaan, met ongeveer de hele stad. Mijn hemel, wat was het druk! Toch weer veel te zwaar gesjouwd, dus weer pijn in mijn rug. En, heel stom, geen eten gehaald voor vanavond. Maar eens kijken of er nog iets anders in de vriezer ligt dan erwtensoep.

Balen van je rug. En ja, je bent dan zo gefixeerd op kerst dat je de andere dingen vergeet. Herkenbaar wel. Ik ben net met moeder nog even voor de laatste versdingen geweest.  Viel mij eigenlijk nog wel mee met de drukte. Had zowaar een parkeerplaatsje en bij de kassa hoefde ik ook niet lang te wachten. 

in april schreef ik dat ik een handbike te leen had via Uniek Sporten. Na de leerperiode van 4 maanden heb ik bij mijn gemeente via de WMO een sportbudget aangevraagd. En gekregen! Daarna via uniek sporten ook een aanvraag gedaan, en ook gekregen! Moest 250 euro zelf bijleggen, dat is niks op dat hele bedrag, en nu wordt er dus eentje gebouwd voor me. Ben zo blij
En vandaag is mijn elektrische step gekomen, een aandrijving voor op de rolstoel.( Zelf aangeschaft )Deze kan ik zelf verzekeren in tegenstelling tot mijn huidige aandrijving, en daardoor met minder stress mee op vakantie nemen. Bovendien kan ik deze makkelijk zelf tillen, zodat ik zelfstandig kan reizen naar mijn sibling als die geëmigreerd is. ( Volgend jaar). Het idee dat ik niet zelfstandig naar hem toe kon vliegen stond me totaal niet aan.
Heb nu dus straks 3 aandrijf opties voor aan de rolstoel  Ik weet niet wat me overkomt. Ben er wel heel blij mee, en denk dat ik alles echt ga gebruiken, afhankelijk van de situatie. 
Wat een weelde..

wat goed ambra

Jemig Ambra  wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Snap dat je blij bent. Heerlijk , ben zo blij  voor je.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.