Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Goedemorgen.  Hoe gaat het met iedereen nu?  Hier gaat het lichamelijk  wel redelijk.  Geestelijk  matig. Ik heb nog steeds bij tijd  en  wijle huilbuien.  Kan weinig hebben. Er hoeft  maar  weinig te gebeuren  of ik barst in tranen uit.  Geen idee waar dit vandaan komt.

Verder nog 7 diensten draaien voor ik vakantie heb. Waarvan  4 nachten.  . Druk bezig met mijn e- learnings, er is druk van bovenaf om alles zsm af te toetsen. Snap ik, met de verscheidenheid aan   ziektebeelden  bij ons , maar ik heb thuis, naast bijkomen  van mijn werk , ook eea te doen nog. Doe mijn best in elk geval, gisteren weer een gemaakt en ga er vandaag ook nog een doen. Nu zo eerst medicijnen  ophalen zo en wat schoonmaken  hierin huis. 

Morgen weer naar moeder en voor het paard zorgen en dan voor het eerst 3 nachten  achter elkaar draaien. En een week later nog één  verdwaalde nachtdienst. Ben echt aan vakantie toe.

Je bent eerder al eens naar een psycholoog geweest toch Lientje? Misschien een idee om daar weer eens heen te gaan? Gewoon om even lekker van je af te praten tegen een onafhankelijk iemand?

Ik heb veel migraine deze week. Ook een drukke week, dus dat matcht niet echt. Maar volgende week is het rustiger.

Zaterdag wordt mijn oude omaatje 92. Betekent een drukke dag want het is 's middags, maar voor haar wel heel leuk.

Vandaag een slechte dag  met veel pijn. Helaas komt  dat nu pas opzetten  anders had ik wel wat rustiger  aan  gedaan vandaag. Eerst man naar garage gebracht, toen naar moeder geweest. Boodschappen  gedaan, daar nog even geholpen.  Toen het paard getraind  en de wei schoongemaakt.  Niet eens extreem veel maar blijkbaar  toch weer te veel. Daar baal ik van. Nu dus met een boek op de bank de rest van de dag.

Wat vervelend, Lientje. Rustig aan doen!

Ik ben vandaag bij een (fysio)therapeut geweest. Mijn zoon kende hem (hij kent de hele stad). Hij kraakte mijn botten en ging mijn hele lichaam bij langs. Toen ik buiten stond, was de pijn veel minder! Ik ben benieuwd hoelang dit aanhoudt.

Picunia schreef op 30-08-2024 om 20:47:

Wat vervelend, Lientje. Rustig aan doen!

Ik ben vandaag bij een (fysio)therapeut geweest. Mijn zoon kende hem (hij kent de hele stad). Hij kraakte mijn botten en ging mijn hele lichaam bij langs. Toen ik buiten stond, was de pijn veel minder! Ik ben benieuwd hoelang dit aanhoudt.

Oe dat klinkt goed Picunia! Minder pijn dan dus. Dat kraken  vind ik echt niks. Moet je niet voor  bij mij wezen.😅

Picunia schreef op 30-08-2024 om 20:47:

Wat vervelend, Lientje. Rustig aan doen!

Ik ben vandaag bij een (fysio)therapeut geweest. Mijn zoon kende hem (hij kent de hele stad). Hij kraakte mijn botten en ging mijn hele lichaam bij langs. Toen ik buiten stond, was de pijn veel minder! Ik ben benieuwd hoelang dit aanhoudt.

Klinkt goed!

Ik heb drie dagen achter elkaar nachtdiensten.  Helaas slecht geslapen  en al vroeg wakker.  Zit nu dus alweer op de bank. Kort " nachtje " en met hoofdpijn  wakker dus. Denk dat ik vannacht  wel moe zal zijn. Hopelijk  wordt het niet te druk.

Sterkte vandaag en vannacht, Lientje. Is dit de laatste nachtdienst?

Picunia schreef op 01-09-2024 om 16:54:

Sterkte vandaag en vannacht, Lientje. Is dit de laatste nachtdienst?

Nee , maandag  nog een , 3 in totaal. 

Dan woensdag avond, zaterdagavond. Maandag nog een nacht. En dan het weekend nog 2 dagdiensten  en de vakantie.  Aftellen  nog nu even dus.

dat wordt een drukke week dan lientje. Succes!

Broodjebrie schreef op 01-09-2024 om 22:00:

dat wordt een drukke week dan lientje. Succes!

Zeker

Deze week  is ook mijn eigen schuld  . Niet goed opgelet bij het switchen  van diensten en te snel ja gezegd. Leer ik weer van . Was dom.

 5 uurtjes geslapen  na mijn  nachtdienst  maar voel  me erg fit gek genoeg.  Paard al getraind, ff naar de winkel  en nu op de bank. Ff serie  kijken voor ik zo eten ga koken. Nog 5 diensten en dan heb ik vakantie. 

Vandaag  wel behoorlijk  moe. Heb vanavond  avonddienst   dus dat is een beetje  vervelend.  Voor de laatste keer fysio gehad vandaag. Mijn behandelingen zijn ook nagenoeg  op dus blij toe dat mijn  heup  nu weer voldoende  hersteld is.

Langzaam  aan ben ik wat voorbereidingen aan het treffen  voor de vakantie.  Heb er nog steeds niet veel zin in maar dat komt hopelijk  vanzelf  als het zo ver is. Zie er zomaar  erg tegenop  alle dieren alleen  te moeten laten al die dagen. Nog nooit eerder last van gehad.

Wanneer gaan jullie Lientje?

Ik zit in de stress voor de UWV shit volgende week. Verder ben ik best wel druk dus het is wat rommelig in mijn hoofd en ik zit toch al niet lekker in mijn vel. Het helpt allemaal niet echt mee, zeg maar. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.