Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Alcedo schreef op 04-09-2024 om 20:46:

Wanneer gaan jullie Lientje?

Ik zit in de stress voor de UWV shit volgende week. Verder ben ik best wel druk dus het is wat rommelig in mijn hoofd en ik zit toch al niet lekker in mijn vel. Het helpt allemaal niet echt mee, zeg maar.

Snap ik Alcedo. Het is ook spannend.  Zal duimen  dat t meevalt  voor je en goed uitpakt. 

Wij vertrekken  17 september  met een tussenstop onderin Duitsland  voor overnachting naar Italië.  26 september  reizen we weer terug . Dan in een ruk waarschijnlijk  en dan zullen  we in de nacht thuiskomen. 

Ik had een behoorlijk zware avonddienst  waar alles bij misging. Zucht. Blij dat ik thuis ben.

ik hoop dat je van de vakantie kunt genieten lientje. 

Ik zit in mijn 2e week vakantie maar kan nog niet echt zeggen dat ik ervan geniet. Mentaal gaat het niet erg lekker, overdag komt er niet veel uit mijn handen. Ik had vanalles bedacht maar tot nu toe lukt maar een klein gedeelte.  Ik probeer maar een beetje per dag te kijken hoe ik me voel. Gelukkig ben ik volgende week ook nog vrij dus wellicht dat het dan beter gaat.

Dat klinkt niet lekker  broodjebrie.  Je hebt ook nogal wat te verstouwen met de therapie nu, dat hakt er in. Hopelijk  kom je idd even tot rust in je laatste week. Mijn ervaring  is dat het meestal sowieo de eerste week vakantie  niet echt ontspannen  is. voor jou.

Wat betreft mijn vakantie, daar heb ik geen hoge verwachtingen  van qua ontspanning. 
Weekend werk ik nog. Maandag inpakken, huis doorwerken en naar schoonmoeder en paard. En de huurauto ophalen. 
Dinsdag vertrekken  naar Italië.  Te ver, te warm en niet mijn land. Dus eigenlijk  al niet echt zin in. Geen hotel maar huisje dus dat betekent boodschappen  doen , schoonmaken  en koken. En ja , ik heb gezegd tegen man en dochter dat zij ook hun deel moeten doen. Maar in de praktijk zal ik  dus geen ontspannen  vakantie  hebben vrees ik. Zoals dat in een hotel wél is.
26e het huisje uit. In de nacht komen we thuis. Wassen draaien, auto terug  brengen  , paard en in de middag naar het werk om mijn vtv te oefenen voor het aftoetsen. Mantelzorg moeder nog ff oppakken.  30e alweer eerste werkdag.  Kortom. Ik zie het qua ontspanning voor mij somber in.

Wat vervelend Lientje. Dat klinkt niet als een vakantie waar je echt tot rust komt.. Iets wat je wel echt nodig lijkt te hebben

Broodjebrie schreef op 05-09-2024 om 08:22:

ik hoop dat je van de vakantie kunt genieten lientje.

Ik zit in mijn 2e week vakantie maar kan nog niet echt zeggen dat ik ervan geniet. Mentaal gaat het niet erg lekker, overdag komt er niet veel uit mijn handen. Ik had vanalles bedacht maar tot nu toe lukt maar een klein gedeelte. Ik probeer maar een beetje per dag te kijken hoe ik me voel. Gelukkig ben ik volgende week ook nog vrij dus wellicht dat het dan beter gaat.

Klinkt ook niet fijn. Wel een goeie instelling, per dag maar bekijken wat lukt.. Ik hoop op een betere 3e vakantieweek voor jou. En ook al doe je misschien niet alles wat je wil, ik hoop dat de rust je wel goed doet!

HAHA!wait..what schreef op 05-09-2024 om 10:03:

[..]

Klinkt ook niet fijn. Wel een goeie instelling, per dag maar bekijken wat lukt.. Ik hoop op een betere 3e vakantieweek voor jou. En ook al doe je misschien niet alles wat je wil, ik hoop dat de rust je wel goed doet!

Ik hoop het ook. Dank je wel

lientje69 schreef op 05-09-2024 om 09:50:

Dat klinkt niet lekker broodjebrie. Je hebt ook nogal wat te verstouwen met de therapie nu, dat hakt er in. Hopelijk kom je idd even tot rust in je laatste week. Mijn ervaring is dat het meestal sowieo de eerste week vakantie niet echt ontspannen is. voor jou.

Ja klopt, ik denk dat ik ook wel wat spanning heb voor als we straks na mijn vakantie weer verder gaan. Heb ook weer wat nachtmerries gehad over mijn moeder dus dat zal er ook mee te maken hebben denk ik.

Daarnaast moet ik heel veel van mezelf en als dat niet lukt frustreert het me enorm. Ik heb net boodschappen gehaald, ben ik bijna thuis bedenk ik me dat ik nog 2 dingen vergeten ben. Ik haal het morgen wel even. Vanmiddag komt er een bedrijf hordeuren plaatsen en daar heb ik best wat stress van want ze hebben mijn gegevens blijkbaar verwisseld met dat van iemand anders die bijna dezelfde achternaam heeft. Maar ze hebben me verzekerd dat het echt goedkomt. Daar probeer ik maar vanuit te gaan..

Voor jou klinkt de vakantie ook niet echt ontspannen lientje.

Dat veel  moeten van jezelf  herken ik wel broodjebrie.  En ook  het moeten voor anderen.
Zoheb ik vandaag voor manlief weer achter de computer  gezeten. Een auto regelen  voor de vakantie  en zijn rijbewijs  online  verlengen.  Hij snapt er gewoon de ballen van
Dus dat soort dingen  komen er dan ook weer bij.

Hele zware en drukke  dag op mijn werk. Maar wel weer iets nieuws  geleerd.

zo leuk!

Morgen lekker  vrij ( vandaag  werkte ik extra ) . Nu nog een nacht en 2 dagdiensten  en dan lekker vakantie. 

Overigens voel ik het nu flink deze dag. Veel pijn in rechterarm en been. Heb al pijnstillers  ingenomen  maar het helpt  nog niet erg .

Sliep ik eindelijk lekker. Ambulances , politie, heli in de straat.  Zal niet  best zijndus denk. Nu wakker.

A0 code Lientje. Hart of ademstilstand..

Ambra schreef op 08-09-2024 om 03:00:

A0 code Lientje. Hart of ademstilstand..

Volgens dochter komt de traumahelikopter daar niet voor?  Alleen bij kinderen of ernstig traumaletsel na bijvoorbeeld  een val?

Met al die hartstilstanden vandaag de dag zouden ze dan toch veel te kort heli's  in de lucht hebben? Volgens Google heb je gelijk. Heb nog niets gehoord verder hier wat er was. Buurtje is een stuk minder  close dan vroeger  helaas. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.