Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Klopt Lientje,niet bij een gewone hartstilstand. Dan komen er twee ambulances. Er is dus wel wat meer geweest. Toch jammer dat je buurtje zo uiteenvalt,het is fijn om te weten wat er bij wie speelt en of je kunt helpen..

voor iedereen. Ik mis een beetje concentratie geloof ik om heel inhoudelijk te reageren, sorry.

Ambra schreef op 08-09-2024 om 23:32:

Klopt Lientje,niet bij een gewone hartstilstand. Dan komen er twee ambulances. Er is dus wel wat meer geweest. Toch jammer dat je buurtje zo uiteenvalt,het is fijn om te weten wat er bij wie speelt en of je kunt helpen..

Ik weet nu wie het is en het is niet goed afgelopen 

Veel te jong 35 jaar. Paste altijd op mijn kinderen...

En haar ouders sprak ik nog regelmatig.  Ze was ziek en daar in huis en niemand  mocht het weten van haar. Zo vreselijk  voor haar vader en  moeder ook, je staat zo alleen dan. 

ach jee wat ontzettend jong en wat komt dit dichtbij voor jullie.. 

Ben er nog wat ontdaan van. En lees nu net in de krant dat mijn achternicht ( mijn leeftijd ) ook is overleden. Bizar, wie wordt nummer  3?

Ik heb nachtdienst  nu. Druk gehad tot nu toe, maar nu dus tijd om te piekeren.

Ambra schreef op 10-09-2024 om 03:31:

ach jee wat ontzettend jong en wat komt dit dichtbij voor jullie..

Ja. Hoorde overigens  dat de traumaheli  tot 50 komt bij reanimatie.  Daarboven  niet meer. Dus dochter had deels gelijk.  Piloot vertelde dit aan een buurman. 

Ik ga wel condoleren . Man gaat dan met dochter  naar de uitvaart. Ik moet helaas  werken   en vervanging regelen  gaat niet lukken. 

lientje,  wat verdrietig. Hopelijk komt er geen nr.3.

Sterkte Lientje! 

Moyrrie schreef op 10-09-2024 om 10:30:

lientje, wat verdrietig. Hopelijk komt er geen nr.3.

Hoop ik ook niet. Ik ben de laatste maanden geestelijk  al niet zo sterk.  Wil wel wat rust voor mijn hoofd nu.

Gecondoleerd Lientje

Hier vandaag een  slechte dag. Zowel geestelijk als lichamelijk.  Veel pijn door de weersomstandigheden  denk ik. En ben in huilen uitgebarsten in de winkel omdat ze iets uit de handel gehaald hebben  waar ik baat bij had.  
Zo'n dag dus...

Om maar even door te gaan met nare berichten: ik was niet veel hier, omdat mijn zwager na een heftig ziekbed is overleden. Ik heb geprobeerd er een beetje voor mijn zus te zijn.

De uitvaart is (gelukkig) geweest en nu moeten we de draad weer oppakken. Niet gemakkelijk voor mijn zus, maar ze zal wel moeten. Gelukkig heeft ze drie kinderen, die ook veel voor haar doen.

Ach wat heftig Picunia.  Gecondoleerd! Woont je zus een beetje in de buurt zodat je er voor haar kan zijn? Is je zwager lang ziek geweest?
Heel veel sterkte gewenst!

Gecondoleerd Picunia, heel veel sterkte

@Lientje, kan het ook zo zijn dat je pijn niet komt door externe factoren zoals het weer, maar juist door stress/spanning/je gemoedstoestand?

Hier gaat het ook niet zo lekker. Veel stress voor mijn afspraak vrijdag. Morgen is mijn schoonmaakster voor het laatst en daar baal ik ook enorm van, ook al hebben we wel een vervangster gevonden. Ik heb ook een drukke week deze week en ik ervaar sowieso al veel drukte, dus mijn emoties zitten ook hoog. Ik kan ook slecht ontspannen door de stress nu. 

Alcedo, mijn ervaring  in de loop der jaren is dat ik erg gevoelig  ben voor " slecht  " weer en weersverandering. Sowieso  heb ik als de herfst start altijd meer pijn.  Uiteraard  helpt stress niet mee. Maar dat is voor ons allemaal  geen nieuws natuurlijk.  Alleen weet ik gewoon  niet waarom ik steeds van die huilbuien  heb. Op zich gaat alles goed dus waarom  ik steeds in tranen uitbarst? Heb er geen verklaring  voor. Hormonen  ? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.