Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


MrsMary schreef op 12-03-2023 om 19:46:

[..]

Ik benoem het ook vaak niet met als gevolg dat man dan denkt dat het best goed gaat..

Dat is herkenbaar helaas. 

Iedereen  weggewaaid hier?
Wat een wind zeg, kon mijn auto af en toe  nauwelijks  op de weg houden. Mijn eerste werkdag  zit erop. Nu nog een dag en een avonddienst  en  dan heb ik lekker 6 dagen vrij. Heerlijk !

Dat is lekker, Lientje, zes dagen vrij, iets om naar uit te kijken.
Ik heb het deze week erg druk, met vrijwilligerswerk en met gezellig lunchen met een oud-collega. Ook ga ik kennismaken met de mensen met wie ik een bezwarencommissie ga vormen. Veel zin in, maar ook blij dat volgende week een stuk rustiger is. Ik heb al weer twee nachten vreselijke kramp gehad in mijn benen en vanmiddag in mijn hand. Misschien heb ik het nu wel even te druk.

Waar gaan jullie bezwaar tegen  maken Picunia?
De afspraak  met een oud collega  is leuk!
Ik moet ook nodig  weer eens afspreken  met een oud collega,  sinds haar pensioen  bij een vorige  baan zijn we vriendinnen geworden.
Maar ja, zij pensioen  en ik nog werken, afspreken  valt niet altijd mee. Ik ga haar eens appen, eind maart zijn man en dochter  naar Italië  en heb ik mijn handen vrij. Naast mijn werk en mantelzorg en o ja, ik moet dan ook het paard van dochter verzorgen uiteraard. Pfff.

SuzyQFive

SuzyQFive

13-03-2023 om 20:09 Topicstarter

Nou wat een wind hè! Mijn auto moest APK en kreeg een leenfiets mee. Hemelsbreed is het iets meer dan een kilometer daar vandaan naar mijn werk maar wel een rotroute. Alleen met die wind is de belasting drie keer zo erg 😅. 
Ik ben dan nu ook helemaal gesloopt. Zware hoofdpijn, grieprug en alles doet me zeer 😅

SuzyQFive schreef op 13-03-2023 om 20:09:

Nou wat een wind hè! Mijn auto moest APK en kreeg een leenfiets mee. Hemelsbreed is het iets meer dan een kilometer daar vandaan naar mijn werk maar wel een rotroute. Alleen met die wind is de belasting drie keer zo erg 😅.
Ik ben dan nu ook helemaal gesloopt. Zware hoofdpijn, grieprug en alles doet me zeer 😅

Was het  geen elektrische fiets  Suzy? Beterschap! Moet je  morgen  werken?

Ik word lid van een interne bezwarencommissie, die het oordeel moet vellen of mensen terecht bezwaar maken tegen hun functiewaardering. Wij gaan dus niet zelf bezwaar maken. Ik word het enige externe lid. Als mensen het niet eens zijn met ons oordeel, kunnen ze nog bezwaar maken bij een externe bezwarencommissie en eventueel daarna de rechter.
Ik heb gelukkig nog wel wat contacten overgehouden van werk. Maar inmiddels ook veel contacten door mijn vrijwilligerswerk.
Ik wilde gisteren ook gaan fietsen, maar heb er maar van afgezien. Wat naar dat je hierdoor nu zo’n pijn hebt gekregen, Suzy. Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad en de pijn weer te harden is.

Klinkt interessant  Picunia,  ik wist van het bestaan niet af.

Het regent en waait hier, lokt niet bepaald  om naar  buiten  te  gaan

Een interne bezwarencommissie wordt ingesteld, als er functies opnieuw gewaardeerd zijn. Daar zul je vast ook nog wel mee te maken krijgen als bij jullie functies worden geherwaardeerd.

Wat gaan jouw man en dochter doen in Italië?

interessant Picunia!

Ik zit bij de dealer, moet twee nieuwe banden om de auto. Daarna nog even naar de boekwinkel
Vanmiddag dan nog fysiotherapie en sporten en dan is de dag alweer aardig voorbij.
Ik vraag me wel af of ze bij de dealer bezuinigd hebben op de koffie 

SuzyQFive

SuzyQFive

14-03-2023 om 08:43 Topicstarter

lientje69 schreef op 13-03-2023 om 20:33:

[..]

Was het geen elektrische fiets Suzy? Beterschap! Moet je morgen werken?

Nee, die fietsen zijn echt van de simpele fietsen waarin het frame ‘leenfiets’ is uitgesneden. Zit ook geen versnelling op. 
Op zich fietste hij prima hoor maar met die wind van gisteren vond ik het iets minder geslaagd. En voor die 1,5km heen en terug vond ik op zich prima. Maar toen ik de afspraak maakte had ik geen rekening met storm gehouden 🤣

Heel interessant Pecunia, succes!

Er was ongelooflijk veel wind gisteren Suzy, vervelend dat je nu zoveel pijn hebt. Sterkte!

Ik kreeg gisteren een buikgriepje, heb gelukkig twee rustige dagen. Komt niet vaak voor dus neem ook echt mijn rust.
Fysio afgebeld.

TanSwallow86

TanSwallow86

14-03-2023 om 16:16

Was ik nog vergeten te melden. Mocht ik straks helemaal geen kraakbeen meer hebben in knie. Ik kom niet in aanmerking voor een nieuwe knie. Pas over een jaar of 20 pas. Ben er te jong voor. Dus ik moet nog 20 jaar met pijn lopen voordat je een nieuwe knie krijg. Erg belachelijk 

Weet je waarom dat is, Harley? Het lijkt me beter, nu je nog jong bent, dat je goed moet kunnen lopen. Je weet niet hoe oud je wordt, dus pijnvrij is winst.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.