Financiën en recht Financiën en recht

Financiën en recht

Nieuwe betaalwijze AH online

Ik vind de nieuwe betaalwijze bij AH helemaal niks. Zaterdag komt een bestelling van de Jumbo binnen. Hopelijk kun je daar met pin aan de deur blijven betalen en brengen zij wel de boodschappen 1 trap naar boven. Nu sjouw ik me nog rot!


Bij de jumbo komen ze naar boven en mag je aan de deur betalen. Als je zegt dat je pas of het apparaat van de bezorger stuk is mag je zelfs over 2 weken pas betalen. 

Ik kan bij de AH nog gewoon kiezen voor pinnen aan de deur.

Moederkareltje schreef op 27-09-2024 om 08:13:

Bij de jumbo komen ze naar boven en mag je aan de deur betalen. Als je zegt dat je pas of het apparaat van de bezorger stuk is mag je zelfs over 2 weken pas betalen.

Daar zullen ze veel geld op verliezen.

Beerlover

Beerlover

27-09-2024 om 08:17 Topicstarter

Da's goed nieuws! Ze hebben ook lekkere wijnen bij Jumbo, zoals El Gato Negro, Tussock Jumper en B & G.

Beerlover

Beerlover

27-09-2024 om 08:19 Topicstarter

Anne1234! schreef op 27-09-2024 om 08:15:

Ik kan bij de AH nog gewoon kiezen voor pinnen aan de deur.

Ik ook, maar niet lang meer. En die smoesjes van de bezorgers om niks naar boven te hoeven sjouwen: een zere vinger, te weinig geslapen, een slechte rug...

Beerlover schreef op 27-09-2024 om 08:19:

[..]

Ik ook, maar niet lang meer. En die smoesjes van de bezorgers om niks naar boven te hoeven sjouwen: een zere vinger, te weinig geslapen, een slechte rug...

Tja, dat is dan niet mijn probleem als in de voorwaarden staat dat het in de keuken gebracht wordt. 

Ik zou gewoon klacht op klacht op klacht blijven indienen.

Ysenda schreef op 27-09-2024 om 08:30:

[..]

Tja, dat is dan niet mijn probleem als in de voorwaarden staat dat het in de keuken gebracht wordt.

Ik zou gewoon klacht op klacht op klacht blijven indienen.

nou idd, als dat aangeboden wordt op de site, dan moet dat gewoon gebeuren. 

Anne1234! schreef op 27-09-2024 om 08:15:

Ik kan bij de AH nog gewoon kiezen voor pinnen aan de deur.

Niet bij ieder bezorgmoment hebben we gemerkt dus wij betalen nu soms met Ideal en moeten dat bij de volgende bestelling weer uitzetten omdat het dan de standaardwaarde geworden is.

Ik bestel al jaren bij Picnic en daar betaal je altijd al vooraf via iDEAL. Het verbaast me eigenlijk dat je bij andere supermarkten aan de deur moet pinnen. 

Wat is het probleem met vooraf betalen? 

Oh en mijn Picnicbezorger komt gewoon naar de tweede verdieping lopen hoor, boodschappen tot op het aanrecht. 

Schommelstoel schreef op 27-09-2024 om 09:04:

Ik bestel al jaren bij Picnic en daar betaal je altijd al vooraf via iDEAL. Het verbaast me eigenlijk dat je bij andere supermarkten aan de deur moet pinnen.

Wat is het probleem met vooraf betalen?

Oh en mijn Picnicbezorger komt gewoon naar de tweede verdieping lopen hoor, boodschappen tot op het aanrecht.

Tja sommige mensen hebben geen geld. Of over 2 weken pas geld.. of alles er al afgepint als de uitkering wordt gestort waardoor online niet meer kan of geen computer..

Moederkareltje schreef op 27-09-2024 om 09:10:

[..]

Tja sommige mensen hebben geen geld. Of over 2 weken pas geld.. of alles er al afgepint als de uitkering wordt gestort waardoor online niet meer kan of geen computer..

En die mensen kopen bij Albert Heijn ipv dat ze zelf naar de Lidl gaan?

Moederkareltje schreef op 27-09-2024 om 09:10:

[..]

Tja sommige mensen hebben geen geld. Of over 2 weken pas geld.. of alles er al afgepint als de uitkering wordt gestort waardoor online niet meer kan of geen computer..

Maar moet je dan bij AH je boodschappen één/twee weken vooruit bestellen? Zit daar zoveel tijd tussen? Geld wat je niet hebt, kun je niet uitgeven, dat begrijp ik. 

Ik bestel altijd voor een bezorgmoment morgen of overmorgen. 

Ysenda schreef op 27-09-2024 om 08:30:

[..]

Tja, dat is dan niet mijn probleem als in de voorwaarden staat dat het in de keuken gebracht wordt.

Ik zou gewoon klacht op klacht op klacht blijven indienen.

De voorwaarde bij AH is al sinds corona dat ze bezorgen tot aan de deur. Niet tot in de keuken. 

Chantal2022 schreef op 27-09-2024 om 09:13:

[..]

En die mensen kopen bij Albert Heijn ipv dat ze zelf naar de Lidl gaan?

Die mensen kopen bij de jumbo. Na twee weken als de boodschappen geleverd zijn en nog niet betaald zijn komen er incassokosten bovenop. De lidl is hier te ver weg en dan moet je nog zelf sjouwen 5 km en 3 hoog. En daar moet je wel ter plekke afrekenen natuurlijk aan de kassa. 

Bij de ah willen ze deze mensen waarschijnlijk weren door ze vooraf te laten betalen

Beerlover schreef op 27-09-2024 om 08:17:

Da's goed nieuws! Ze hebben ook lekkere wijnen bij Jumbo, zoals El Gato Negro, Tussock Jumper en B & G.

Om één of andere reden had ik jou meer als bierliefhebber ingeschat 🤔 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.