Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)


Ik heb picnic maar besteld voor morgenmiddag, er is meer op en dan hoeft man vanavond niet perse nog naar de winkel. 

Ik heb een tikka masala op staan.... Het menu op mijn werk was salade en penne arrabbiata....En toen had ik geen zin meer in de geplande Spaghetti.

Abrikozen in/op de pannenkoeken. Vond ik geen lekkere combi.

Marmelade of aardbei is beter als het fruit moet zijn.

Vandaag sloeg de griep ook bij mij toe. Getver. Ik had wel trek, en vriendlief kookte aardappelpuree (duh) zonder groenten (pffft, ik trok uit pure armoe dan maar een zakje zuurkool open, wat hij dan weer heiligenschennis noemde) met warmgerookte zalm.

En verder kruidenthee met honing, paar whey cappuccino’s. Deze dag is afgeschreven blegh. 

Beterschap Toetie.
Ik had gehoopt me onderhand beter te voelen maar helaas.

Beterschap allemaal, ik duim voor jullie.

Teig, ik zit hier op ons prachtige plekje in Frankrijk te stuiteren van jaloezie op jullie reis naar Indonesië. Ik wil ook weer!!! Vliegen jullie al vroeg? En waar komen jullie aan? Jakarta? Wapen je tegen de taxichauffeurs en let op jullie bagage, voor je het weet hebben ze jullie koffers/backpacks in hun taxi's geladen en ben je de regie kwijt. Ervaringsdeskundig, helaas, van zo'n 25 jaar geleden.
Ik wens jullie een geweldige reis, ik denk dat de frutjes ontzettend gaan genieten. Jullie ook, dat kan bijna niet anders.
Selamat jalan dus, een hele goede reis gewenst .

Teig, spannend!! En vooral leuk natuurlijk. Geniet!

Dolf, beterschap! Naar dat je zo kwakkelt telkens. 

Ik had weer een fantastisch festival, enorm genoten. Qua eten at ik dingen als een sateetje, broodje falafel, pinsa (die echt verdacht veel op een kleine focaccia leek met gewoon koud tomaat en mozzarella erop, de cateraar moet zich wat beter in het concept verdiepen..) Maar dat was ook vrij onbelangrijk, heerlijk veel muziek gehoord, soms dingen die enorm tegenvielen, soms dingen die onverwacht fantastisch waren en alles er tussenin. En ‘s avonds dan nog gezellig na kletsen met een wijntje met de vrienden waarmee ik was. Helemaal top. 
Vanavond snakte ik naar groenten en maakte lief fatoosh. Was weer heerlijk. 

Ik ging lekker uit eten. Vooraf deelden we een hapjes plank met vleeswaren, kaas, olijven, wat gefrituurde snacks etc en als hoofd had ik FLAT IRON STEAK: Biefstuk van sucade met truffelrisotto, parmezaan,
champignons en rucola. Was erg lekker!

Een vegetarische burger met een salade. 

Ik maak een gehaktsaus met tomaat, courgette en paprika, wat Grieksige kruiden en olijven erbij, feta en rijst. Ik denk dat ik de saus straks alvast maak, dan staat het maar vast klaar.

Er lag nog een zak worteltjes in de koelkast daar maak ik ook nog een soepje van met een blik maïs. Want ik ben nog steeds ziek en soep gaat er altijd wel in. 

Beterschap Dolfje!

Gisteren waren we uit eten, ik at een matige noodlesalade met garnalen. Was wel gezellig en een leuke locatie. 

Vanavond maak ik koude pastasalade 

Dolfje beterschap1

Ik ga uit eten bij een Italiaan. Met 3 vriendinnen.

Dolfje schreef op 15-07-2024 om 19:52:

Beterschap Toetie.
Ik had gehoopt me onderhand beter te voelen maar helaas.

Oh wat een ellende is dit virus zeg, echt een bijterdje. Ik heb alle afspraken deze week alvast afgezegd. Qua eten leef ik op een sinaasappel en crackers met kaas. En whey cappuccino. Mijn hartslag is verhoogd terwijl ik lig, mijn lichaam is hard aan het werk. Dat zeg ik althans tegen mezelf want ik houd niet zo van stilliggen. Vriendlief zoekt het maar uit. Wedden dat hij pizza gaat eten. 

rijst met kip piripiri

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.