Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (deel 2)

Gisteren pasta pesto die een beetje droog was uitgevallen (man had gekookt)
En op vrijdag moet man zowel bedenken wat we eten als de uitvoering doen. Vandaag werd dat linzensoep van een verspakket.  Was erg lekker. Erbij aten we focaccia.  De bedoeling was naan maar hij had zich vergist 🙈

Hoi Hoi. Sorry dat ik hier even inbreek!! Maar heb een brutale vraag... is er toevallig nog iemand die weleens op Viva forum komt? Ik schreef voorheen mee op wat eet je op dit moment, nu wil iemand mij een pb sturen die iets heel ergs  heeft meegemaakt, maar ik kom sinds ze met die ww bezig zijn er met geen mogelijkheid meer op. Zou er iemand willen en kunnen zeggen dat ik wel mee lees, maar er niet meer op kan komen? Moosey kent mij mss nog wel van naam, wij wonen dichtbij elkaar. Tenminste ik woon net over de maas . Voor degene die dat wil doen alvast super bedankt
Oja ik had gewoon dezelfde naam als hier...

Ontopic vanavond aten wij broodjes, hadden al warm op in een krijspaleis haha 

We eten vanavond sucadelappen, broccoli en een kikkererwten salade.

zoete aardappelfrietjes met salade en kipburger

Wij gaan vanavond uit eten met mijn moeder, om meerdere reden niet echt heel erg veel zin in.
Heb uiteraard al op de kaart gekeken dat is ook een van de redenen want niet veel waar ik echt warm voor loop. Waarschijnlijk wordt het een burger en man sticky ribs. Of ze moeten nog een dagspecial hebben.

Sterkte alvast, Dolfje.

Hier is vrijwel alles op, maar de appie bezorgt vanavond pas (21.00). Dus ik moet eens even kijken wat handig is. Ik wil wel iets met aubergine, tomaat en gehakt doen in een ovenschotel, maar dan moet ik sowieso naar de winkel voor vrijwel alles... Maar dat moet waarschijnlijk sowieso.

Gister bakte ik samen met de jongste pannenkoeken. Ik heb er 1 op met spek en kaas, 1 met appel en 1 normale met jam.

Vanavond eten we zelfgemaakte pizza, al loop ik daar nooit zo warm voor, maar goed.

Morgen kookt jongste: pasta spinazie met een uitje, hamblokjes en champignons. Pijnboompitjes voor de liefhebber. 

Een salade met zwarte bonen, boerenkool, gerookt paprikapoeder, ui, knoflook en een dressing met tahin, citroensap, sojasaus. Bijzonder en lekker recept.

Vandaag is een rommelig eet-dagje. Meestal eet ik twee maaltijden die ik als min of meer volwaardig kan beschouwen  maar vandaag was het een beetje hap-snap. Pun intended.  Vriendlief heeft iets te vieren en dus trokken we zelfgemaakte chocoladecake uit de vriezer. Met cappuccino. Best een goed diner, toch? Ik blijf nog wel even wakker zo. Kan ik misschien live de klokken verzetten die dat niet uit zichzelf doen. 

Ik zal aan je denken toetie, ik moet opstaan op het moment dat de klok verzet moet worden, wij gaan vannacht op vakantie. Nog een weekje naar de zon.

Vandaag druk geweest met inpakken en de laatste regelingen dus makkelijk een portie bolognese uit de vriezer getrokken.  

fijne vakantie, mijnnaamishaas

@Lieveke, nee, ik kom nooit meer op Viva. Net nog even geprobeerd maar ook wachtwoord gedoe. Kan je dus niet helpen helaas.
Gister aten we bij de schoonouders, tomatensoep en stokbroodje met lekkers. Vandaag kookte lief, stamppotje postelein met een worstje. Was lekker. 
Fijne vakantie Haas!

aah jammer Moosey, maar bedankt voor het proberen

Heel veel plezier Haas, geniet ervan!

Wij aten bij vrienden vanavond, die de grillplaat op tafel hadden gezet. Zij hebben niks met koken, maar wilden toch iets doen. Ze hadden gezorgd voor lekkere (maar niet altijd geschikte) ingrediënten, maar als mensen zoveel moeite doen, ga je daar natuurlijk niet over vallen. Het was in elk geval erg gezellig.

Morgen gaan we, als het weer het toelaat, naar ons jaarlijkse Fête des plantes, du jardin et de la nature. Dat klinkt nogal groots, maar dat valt wel mee. Een grote planten- en bomenmarkt, waar wij een aantal (fruit)bomen hopen te scoren, die de tuinman binnenkort mag planten. Wij hebben het drie keer geprobeerd en het werd niks, dus willen we het aan een vakman overlaten. Dan moeten wij bij onze vrienden nog even hun bus zien te lenen, want in onze auto gaan die boompjes niet passen, in het geval dat we iets vinden. Ik ben benieuwd.

Dankjewel allemaal 
Toetie heeft de klokken verzet, ik zit inmiddels bij de gate. We gaan naar Griekenland in een all inclusive resort. Het eten had goede reviews dus ik ben heel benieuwd.  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.