Eten
Teigera
24-10-2024 om 10:26
Lief en de frutjes eten wraps met chili con carne. Ik eet in de trein, onderweg naar een afspraak. Neem boterhammen en een salade mee.
Teigera
24-10-2024 om 12:51
Teigera schreef op 24-10-2024 om 10:26:
Lief en de frutjes eten wraps met chili con carne. Ik eet in de trein, onderweg naar een afspraak. Neem boterhammen en een salade mee.
Heb net de quinoa-notensalade gehaald bij Appie. Die vind ik altijd wel prima. Niet vergeten hem in een ander bakje over te gooien, zodat ik niet zit te hannesen met een zakje dressing vanavond in de trein
irmaladouce
24-10-2024 om 14:55
Gisteren aten we gnocchi met gorgonzola, spinazie en walnoten. Vandaag pasta met kerstomaten, uitje, chair de saucisse italienne, beetje room, Italiaanse kruiderij en versgeraspte Parmezaan
afrodite05
25-10-2024 om 08:49
Ik heb gisteren al een soort pastasaus gemaakt (hoewel, helemaal geen saus eigenlijk) van gehakt, een macaronigroentemix en courgette. Daar gaat uiteraard pasta bij. Mogelijk nog een blik tomaten, maar misschien ook niet.
Straks acupunctuur en daarna floaten, in de hoop dat dat wat rust brengt (en vruchtbaarheid) en dan verder de rest van de dag vrijwel niets meer moeten doordat ik het eten grotendeels heb voorbereid. Top. Ik wens jullie allemaal een rustige dag
Teigera
25-10-2024 om 09:29
Jij ook een ontspannen dag gewenst afrodite!
Wij halen vanmiddag de frutjes uit school en rijden dan meteen door naar Drenthe. Daar hebben we een huisje voor het weekend. Veel zin in, het lijkt ook lekker weer te blijven dus helemaal goed. Vanavond lekker makkelijk: tagliatelle met zalm-pestosaus, zongedroogde tomaten, broccoli en kleine tomaatjes.
Dolfje
25-10-2024 om 09:38
Ik ben Toos inspiratieloos voor vanavond. Dadelijk eerst maar eens sporten en dan loop ik daarna de Ah wel binnen.
yette
25-10-2024 om 09:48
Ook ik ga vandaag naar Drenthe
Maar ik ga op en neer, met mijn ouders op bezoek bij familie. Vervolgens blijven mijn ouders bij ons logeren en halen we Chinees.
Ik ben namelijk al aardig gaar van bezoek & eters gisteren (roti kip gemaakt) en wil krachten sparen voor morgen want dan komt mijn vriendin uit het verre zuiden. Drukke dagen dus. Geen idee wat we morgen moeten eten. De koelkast is leeg en ik heb geen tijd 🤷🏼♀️
irmaladouce
25-10-2024 om 10:47
irmaladouce schreef op 24-10-2024 om 14:55:
Gisteren aten we gnocchi met gorgonzola, spinazie en walnoten. Vandaag pasta met kerstomaten, uitje, chair de saucisse italienne, beetje room, Italiaanse kruiderij en versgeraspte Parmezaan
Dit is doorgeschoven naar vandaag. Gisteren aten we hapsnapperig wat restjes enzo...
Fijn WE in Drenthe gewenst, Teigera!
Dolfje
25-10-2024 om 12:39
Ik maak een soort van Griekse kipcourgetteburgers met tzaziki en een tomatensalade.
Dewi-Sri2
25-10-2024 om 17:53
Vanavond maar iets van een stoofpotje kipfilet met broccoli, chinese kool, druiven, mosterd, room en wat miso. En dan met rijst of pasta of zoiets. Paar dagen hondsberoerd geweest en nauwelijks gegeten, dus ik moet er weer een beetje inkomen. Eigenlijk nog steeds geen zin, maar ik wil dat echtgenoot weer eens wat beters eet dan k&k soep, ragout en dat soort dingen. Gek is dat toch, hij kan bijna alles, maar koken hoort daar niet bij (behalve roereieren!). Nou ja, ik kan bijna niks, maar wel koken. Passen we goed bij elkaar .
ToetieToover
25-10-2024 om 18:11
Wij luiden het weekend in met gevulde paprika’s. Daar stopte ik allerlei restjes in, restje konijn, restje eiwitten, restje kipgehakt, half bakje roomkaas, restje hummus. Dat alles stevig Mexicaans gekruid en dan bonenpuree erdoor. In de paprika’s. Kaas erop! kaas. In de oven. Ik houd van mijn oven. Precies 45 mins en dan ben ik klaar met mijn thuis workout en dan zegt de oven: ‘ping’