Eten Eten

Eten

Wat eten we vandaag? (gesloten)

Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!

Infobericht: dit topic is gesloten,  je kunt hier verder lezen:

https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Gisteravond gingen we last minute toch barbecuen bij vrienden, nadat het verlossende woord kwam en frut I geen corona bleek te hebben. Dat was erg gezellig en lekker, al was het veel vlees naar m'n smaak. 

Vanavond aten we nasi met roerbakgroenten en sate. Morgenavond gaan we uit eten, dat is lang geleden! De frutjes logeren bij opa en oma dus we nemen het ervan.

Zo het loopt lekker door in dit topic , leuk! Ik weet niet meer waar ik gebleven was dus even een korte samenvatting. Zaterdag sushi besteld. Gisteren broodje hamburger van de bbq met bezoek. En vandaag tagliatelle met zalm, spinazie roomsaus. 

Moosey schreef op 19-07-2021 om 19:15:

De andere kant blijft toch bestaan, is het laatste nieuws. Vandaar dat ik t vroeg.
Hier pastasalade van gister gepimpt met wat sardine en ansjovis uit pot en wat wortel. Was okay.

Was dat een publiciteitsstunt om meer aandacht te trekken ofzo? In elk geval jammer dan. Ik heb me nu hier aangemeld, iedereen is hier, dus voor mij is het prima zo. Vooral omdat ik eigenlijk maar 1 topic volg. 

Rijst met hete kip en zoetzure komkommers met ui en rode pepers. 🌶️

Iets met parelcouscous. Ik ben niet overtuigd dat dat nu echt lekker is.

Venkelrisotto met citroen 🤤

Zelfgemaakte zoete aardappel kokos soep met garnalen

Phlora schreef op 19-07-2021 om 21:20:

Zelfgemaakte zoete aardappel kokos soep met garnalen

Dat klinkt lekker! Heb je daar een recept van?

Volkoren wraps met gerookte kip, (zelfgemaakte) honing mosterdsaus, ijsbergsla, tomaat, komkommer. 

Makkelijk eten met dit warme weer🙂

Wat zie ik toch weer heerlijke gerechten voorbij komen.

Bij ons gaat  voor het gemak de frituur aan, patatekes frikadellen hamburgers en mijn favo saus op dit moment kruidensaus pinda. Ik jas er zo een fles doorheen.

Pauwlene schreef op 20-07-2021 om 17:26:

Wat zie ik toch weer heerlijke gerechten voorbij komen.

Bij ons gaat voor het gemak de frituur aan, patatekes frikadellen hamburgers en mijn favo saus op dit moment kruidensaus pinda. Ik jas er zo een fles doorheen.

Welke saus is dat precies?

Hier staat vanavond nachoschotel op het menu! 

Rijst, ratatouille, kipfilet (ik), lamsvlees (man)

Morgen gaat de BBQ aan

hier vanavond een traybake met aardappelen, bloemkool en Catalaanse worstjes. Morgen moet ik iets met zachte geitenkaas maken want dat moet op voor de vakantie. Ik denk dat het een hartige taart met tomaten wordt.

CherokeeRose schreef op 20-07-2021 om 17:39:

[..]

Welke saus is dat precies?

Hela kruidenketchup pinda, met stukjes pinda. Echt zo lekker, bij de Jumbo en Deen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.