Eten
Dolfje
08-07-2021 om 15:45
Wat eten we vandaag? (gesloten)
Wat eten we vandaag, al jaren een goedlopend topic op Viva dus dat mag hier niet ontbreken!
Infobericht: dit topic is gesloten, je kunt hier verder lezen:
https://www.viafora.nl/forum/eten/wat-eten-we-vandaag-deel-2?page=1#17
Moosey
19-07-2021 om 13:13
Dolfje schreef op 19-07-2021 om 10:24:
[..]
Ik vind dit nu ook veel fijner.
Wij hebben vandaag een vrije dag en fietsen zo naar Amazing oriëntal om onze sambal & ketjap etc aan te vullen en misschien dat ik dan iets verzin van daar. Ik denk nu ineens aan springrolls bijvoorbeeld. Volgens mij zijn die rijstvellen ook op. Meteen even in de kast kijken.
Oeh, leuk. Ik amazing oriental. Is die van jullie ook zo groot? Ik ga wel ns in Utrecht. En springrolls
Het zal hier wel meer pastasalade worden denk ik, er is een flinke rest over van gisteren.
Dolfje
19-07-2021 om 14:02
Ik ben nog nooit in een andere vestiging geweest Moos dus ik weet niet of dit een grote is. Maar ze hebben genoeg en ik kom altijd met veel teveel buiten
Knutselkei
19-07-2021 om 14:24
Gisteren: Beenham met foccacia en sla
Vandaag: snijboontjes met aardappelen en kip in 2 varianten, gewoon gebakken en met soyahoningsaus. Rijst uit de vriezer voor zoon die dat heerlijk vindt. morgen bakken we dan aardappelen en daar eten we bij.... geen idee
Ellori
19-07-2021 om 15:21
Amazing oriental heeft hier in ieder geval heerlijke bara's en spekkoek. Echt zo vervelend om speciaal daar voor even een stukje te lopen
ik heb nog geen idee wat wij vanavond gaan eten, aan mijn partner gevraagd iets te bedenken.
Wobbelkont
19-07-2021 om 16:56
Vnamiddag even naar de markt geweest in 't centrum. Meteen een half kippetje meegenomen van de poelier. Daarbij simpel gekookte bloemkool en een aardappeltje. Heel m'n huis ruikt nu naar kip dus ik heb nu al honger
AcidicShark11
19-07-2021 om 17:01
Geen idee, als mijn man zo laat thuis komt als ik vermoed dan wordt het bestel-Grieks of afhaal-Chinees gok ik.
GeorgieBrown
19-07-2021 om 18:53
Moosey schreef op 19-07-2021 om 10:13:
Blijf je hier GB? Ik vind dit forum wel véél fijner (en ik vind t gedraaikont van DPG bijzonder onsympathiek)
Lief maakte gister pastasalade met sperziebonen uit de tuin, tomaat, ui, sla en halloumi. Was lekker.
ja hoor, zeker. Ik vind op 1 plek posten genoeg en aan de andere kant is het toch binnenkort afgelopen.
Geen idee wat ik ga eten nog. Kom net binnen.
Moosey
19-07-2021 om 19:15
De andere kant blijft toch bestaan, is het laatste nieuws. Vandaar dat ik t vroeg.
Hier pastasalade van gister gepimpt met wat sardine en ansjovis uit pot en wat wortel. Was okay.
Duiveninhetnieuws
19-07-2021 om 19:17
De oppas had iets weinig appetijtelijks gemaakt, dus toen ik vanavond thuiskwam restje shepherds pie opgewarmd.
Fidodido
19-07-2021 om 19:29
Poffertjes voor mijn zoontje en wij aten rode bietensalade met couscous, walnoot, feta en appel.