Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Wat heb jij vandaag aan? Resurrection


Ecru broek, smalle taille en wijde pijpen. Zwart t-shirt erin en ondanks een zakelijke afspraak, lekker m’n zwart-witte adidasjes.
Tot m’n verbazing trouwens “overdressed” 😳.

groen zwarte broek van zoso. Daarop een tshirtje in het zwart van Jacelyn de Yong ( of zo). 

Ik had vandaag een wij zwart jurkje aan. Tot halverwege mijn bovenbeen. Zwart witte unisa espadrilles met sleehak aan.

Een blauw fel jurkje met brede riem, en hakken schoenen er onder

ik doe vandaag een zwarte wijde broek aan met daarop een crèmekleurige top. Daarbij retro sneakers in crème en zwart en een kort zwart colbert erop. 

Witte broek met vlinderprint in rood-grijze tinten van Smashed Lemon, met een effen rood shirt van Only erop. 

Saga

Saga

26-08-2024 om 10:09 Topicstarter

zwarte rok met blauw topje met witte bladerenprint. En gewoon sandalen op het werk, ik doe het gewoon. Nagels gelakt in donkerrode kleur, tegen het paarse aan. 

zwarte strakke broek en blouse in zwart-wit print. 

00021862-EKA00033200000010_1.jpg

Deze jurk vandaag, met Havaianas want thuiswerken. Vanmiddag moet ik naar een afspraak, dan doe ik er wel andere schoenen onder .

wijde zwarte broek met een zwart shirt met gehaakte bloemen. Zwarte sleehakken eronder. 

ik had vandaag een jurkje aan van Ladress.. zwart met stippen.. verder zwarte espadrilles van Prada.. veel te hoog, veel te duur.. lopen onmogelijk maar zijn prachtig. Al een paar jaar oud maar blijven mooi en tijdloos. 

bikini met zwarte korte broek en zwart hemdje. Heb m’n agenda leeggehaald en ga lekker naar t strand! 

Rode jurk van One other story, aan de achterkant wat langer dan aan de voorkant wat een leuk effect geeft vind ik zelf.

Rood wit jurkje van Smashed Lemon. Verder zilveren slippertjes.

zwarte lange rok met twee splitten aan de zijkanten. Bijpassend shirt met v-hals. Daarbij retro sneakers in beige en zwart en lange beige met zwarte oorbellen en, jullie raden het misschien al, een beige tas. 
vanavond feestje van m’n werk en ik weet nog niet wat ik dan aan ga doen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.